نسخه چاپی

تبریك ویژه شهریان برای لیلا رجبی

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی موفقیت لیلا رجبی كه توانست نخستین سهمیه ۲۰۱۶ ریو را برای بانوان كشورمان كسب كند، تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در پیام خود آورده است: با کسب سومین سهمیه المپیک ریودوژانیرو توسط لیلا رجبی بار دیگر تبلور غیرت و توانمندی بانوان ورزشکار ایرانی در میدانی بزرگ رقم خورد. این موفقیت بزرگ و ارزشمند گوشه‌ای از ظرفیت و استعداد دختران و زنان پرتلاش کشورمان است که با حفظ ارزش‌های اعتقادی، دینی، اخلاقی و ملی صورت گرفت. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش بانوان کشور، ضمن قدردانی از دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان به خاطر حمایت از ورزش بانوان، آن را مایه دلگرمی این قشر که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، می‌دانم.

او در پایان افتخارآفرینی و کسب سکوهای قهرمانی را دور از دسترس بانوان ندانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در دو حوزه ورزش قهرمانی و همگانی شاهد موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر در المپیک‌های آسیایی و جهانی باشیم.

لیلا رجبی، نماینده دوومیدانی ایران با کسب عنوان قهرمانی مسابقات کازانف قزاقستان در ماده پرتاب وزنه، نخستین سهمیه بانوان کشورمان برای ورود به بازی‌های المپیک ریو را به دست آورد. پیش از رجبی، حسن تفتیان و رضا قاسمی در ماده 100 متر موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...