نسخه چاپی

پایان كار ایران با تك مدال رضایی

در پایان رقابت‌های بین المللی جام پیتلاسینسكی لهستان كه روزهای شنبه و یكشنبه هفته جاری در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار شد تنها قاسم رضایی صاحب مدال شد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابت ها در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند در دیدار نخست با نتیجه 8 بر صفر مقابل ادرگاراس ونکایتیس از لیتوانی به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر دیوید کارسنسکی از لهستان را مغلوب کرد اما در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با فرانک استابلر دارنده مدال برنز جهان و مقام پنجم المپیک از آلمان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور استابلر در دیدار فینال راهی گروه شانس مجدد شد. زیدوند در این مرحله مقابل ژانگ گان از چین با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید., اما برای کسب مدال برنز مقابل ماتیوز برناتک از لهستان با نتیجه یک بر 6 مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.

در وزن 130 کیلوگرم مهدی نوری و شهاب قوره جیلی و در وزن 66 کیلوگرم محمدعلی گرایی امروز از دور رقابت ها کنار رفتند. روز گذشته هم حمید سوریان و محسن حاجی‌پور در وزن 59 کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم نتوانستند صاحب مدالی شوند تا تیم ایران تنها توسط قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم صاحب مدال طلا شود.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...