نسخه چاپی

حاتمی‌كیا فیلم شهید چمران را كلید زد

عکس خبري -حاتمي‌کيا فيلم شهيد چمران را کليد زد

فیلم سینمایی «چ» درباره شهید چمران به كارگردانی ابراهیم حاتمی‌كیا و تهیه‌كنندگی مهدی كریمی روز گذشته در اورامانات كلید خورد.


به گزارش نما به نقل از فارس، پس از تمرینات متعدد، روز گذشته دوربین حاتمی‌کیا برای ساخت فیلمی درباره شهید چمران روشن شد. در اولین روز فیلمبرداری فریبرز عرب‌نیا (در نقش شهید چمران) در منطقه اورامانات استان کرمانشاه جلوی دوربین رفت.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده 4 ماه فیلمبرداری فیلم در استان کرمانشاه، منطقه اورامانات و بخشی هم در استان تهران به طول خواهد انجامید.

بنابراین گزارش، بازیگر نقش شهید چمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و «سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»،«محمدمهدی سلانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند .

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین موسیقی فیلم را برعهده دارند.

«چ» به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی تهیه و تولید می‌شود و محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...