نسخه چاپی

اظهار نظر احمدی‌نژاد درباره یهودیت و مسیحیت

عکس خبري -اظهار نظر احمدي‌نژاد درباره يهوديت و مسيحيت

رئیس جمهور در اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی گفت: خداوند دینی به نام یهودیت و مسیحیت نفرستاده است و حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی کشورمان در اجلاس زنان و بیداری اسلامی که صبح امروز در سالن برج میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه ضرورت اصلاح جهان، بیداری انسان‌ها است گفت:‌تمام پیامبران اولی‌العزم آمده‌اند تا جهان را اصلاح کنند.

وی افزود: عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است. حضرت ابراهیم(ع) منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است، پیامبر عزیز ما متعلق به تمام جهان است که پیامبر خاتم است. ایشان پیامبر مردم آمریکا، اروپا و آسیا نیز است. پیامبر بودایی‌ها نیز است و آمده است تا همه را نجات دهد.

احمدی‌نژاد گفت: پیامبر عزیز ما فقط برای مسلمانان نیست، قرآن نیز فقط برای مسلمانان نیست، قرآن متعلق به همه انسان‌ها است.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ضرورت اصلاح جهان از بین رفتن نظام استکباری است گفت: امروز نوک تیز تمام انقلاب‌ها باید علیه نظام استکباری باشد چرا که اگر ما تمام نظام سلطه را هدف بگیریم دیکتاتورها همگی فرو خواهند ریخت.

احمدی‌نژاد گفت: نوک تیز انقلاب‌ها و قیام‌ها باید علیه رژیم صهیونیستی باشد چرا که پایگاه استکبار است و تا زمانی که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی باشد ملت‌ها روی خوش نخواهند دید و آنها باید از بین بروند.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...