نسخه چاپی

معاون استاندار قزوین: ورودی شهرها باید ایمن باشند

معاون عمرانی و هماهنگی استاندار قزوین گفت: ورودی شهرها باید ایمن باشد تا مشكلی برای مردم و شهروندان بوجود نیاید.

به گزارش نما، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک با اشاره به مشکلات ورودی شهر آوج و حادثه 16 خرداد آوج افزود: متاسفانه عادت کرده ایم که اتفاقی روی دهد تا اقدامی در مورد آن بعمل آوریم، درصورتیکه مسوولان اجرایی باید قبل از حادثه ساز شدن مشکلات، درصدد رفع آن برآیند.

وی مهمترین مساله در بخش حمل و نقل را ایمنی دانست و افزود: این مهم دارای ابعاد مختلفی است و برای رسیدن به نقطه مطلوب، همدلی و همراهی چندین دستگاه لازم است .

حبیبی به تشریفات انجام شده در مناقصه و انجام کارهای اجرایی برای اجرای یک هزار و 200 متر واریانس تغییر مسیر این شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کارهای مربوط به این طرح به خوبی پیش می رود و امیدواریم با انتخاب پیمانکار طی هفته های آینده شاهد اجرای این طرح باشیم.

وی اضافه کرد: چنین طرح هایی تنها برای کاهش حوادث ورودی شهرها در کوتاه مدت جوابگو بوده اما در دراز مدت تنها احداث کمربندی می تواند مشکل گشا باشد که کار مطالعاتی و بخشی از مسیریابی آن انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: بحث جابجایی ایستگاه ایست بازرسی و نصب دوربین های نظارتی از سوی سازمان حمل و نقل و پایانه های استان در شهر آوج نیز باید بطور جدی پیگیری شود.

در ادامه این نشست بحث جمع آوری دکه های مربوط به انجمن حمایت از زندانیان در عوارضی شماره دو آزاد راه قزوین - زنجان، ساماندهی وانت بارهای فروش میوه و تره بار، مسدود ساختن کوچه های بن بست مرکز شهر قزوین توسط ساکنان آن و ساماندهی اتوبوس های قزوین - الوند مطرح و تصمیمات لازم درباره آن گرفته شد.

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...