نسخه چاپی

دايي:همه مي‌دانند چه كساني پول مردم را غارت كردند

شرط دایی برای جذب مجیدی و جباری

عکس خبري -  شرط دايي براي جذب مجيدي و جباري

سرمربی راه‌آهن درباره سوال خبرنگاری كه پیرامون مطرح شدن نام او در یكی از دادگاه‌های مربوط به اختلاس اتفاق افتاده بود، گفت: این حرف‌ها آنقدر احمقانه و بی‌خود است كه من به خودم اجازه نمی دهم درباره آن صحبت كنم. علی دایی در این مملكت آنقدر سالم زندگی كرده است كه اگر تا الان كوچك‌ترین مشكلی از من پیدا كرده بودند 100 بار آویزانم كرده بودند.


به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرمربي تيم ملي فوتبال راه‌آهن پس از تمرين امروز اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: من از سال گذشته يك قرارداد دو ساله مشروط با راه‌آهن بسته بودم و دست خودم بود كه سال دوم را لغو كنم يا اين كه در تيم بمانم. قرارداد بود تمرين‌هاي راه‌آهن از 15 خرداد شروع شود و من هم دو روز قبل از اين تاريخ تازه از مسافرت برگشته بودم، اما مسئولان باشگاه در آن زمان گفتند بودجه كافي براي تيم نداريم و حداكثر در ماه شهريور مي‌توانيم پول بازيكنان و كادر فني را بدهيم. هنگامي كه بحث واگذاري باشگاه به شركت هواپيمايي فراز قشم پيش آمد، مسئولان اين شركت با من صحبت كردند و من هم به آنها شرط كردم پيش از هر چيز مطالبات قبلي بازيكنان پرداخت شود و گفتم اگر اين كار انجام شد براي ادامه همكاري با هم صحبت مي‌‌كنيم.

دايي افزود: خدا را شكر مالكان جديد باشگاه به قولشان عمل كردند و مطالبات بازيكنان از سه، چهار سال قبل پرداخته شد. الان ديگر كمتر بازيكني پيدا مي‌شود كه هنوز پولي از راه‌آهن طلب داشته باشد.

وي با اشاره به اين كه راه‌آهن زمان زيادي براي آماده سازي از دست داده، گفت: همان طور كه گفتم قرار بوده است از پانزدهم خرداد ماه تمرين‌هايمان شروع شود، اما در آن زمان هنوز مشخص نبود كه باشگاه مي‌خواهد تيمداري كند يا خير. حتي مساله انصراف از ليگ هم پيش آمد. با اين حال وقتي ديدم مالكان جديد باشگاه مطالبات بازيكنان را پرداخت كرده‌اند من هم قبول كردم سر تمرين‌هاي تيم بيايم. در حال حاضر كار سختي براي آماده سازي خود داريم، هفته‌ بعد اولين بازي ما در ليگ برتر است، البته ما سال قبل هم چنين شرايطي را تجربه كرده بوديم، اما خوشبختانه در پايان فصل به رتبه خوبي رسيديم.

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي فصل جديد قولي به باشگاه راه‌آهن داده يا خير، گفت: من هيچ قولي به مالكان باشگاه ندادم. تنها گفتم تلاش مي‌‌كنيم با راه‌آهن به نتيجه‌ خوبي برسيم، همان طور كه فصل قبل راه‌آهن به بهترين رتبه‌اش در تاريخ خود دست يافت.

سرمربي راه‌آهن درباره بازيكناني كه احتمالا تا چند روز بعد به اين تيم خواهند آمد، گفت: ما در حال حاضر تنها با جهانگير عسگري از تيم داماش گيلان قرارداد رسمي امضا ‌كرده‌ايم و پنج ـ شش بازيكن ديگر را مدنظر داريم. سعي مي‌‌كنيم تا پنجشنبه به طور كامل تيم را ببنديم.

وي درباره شايعه حضور مجيدي و جباري در راه‌آهن هم گفت: اين دو بازيكن جزو بزرگان فوتبال ما هستند و هر مربي دوست دارد با اين بازيكنان كار كند. فرهاد كه هم بازي خودم در تيم ملي بوده و جباري هم بازيكن بسيار خوبي است. همه جوره اين دو بازيكن را قبول دارم چه از نظر فني و چه به لحاظ اخلاقي، اما باشگاه ما حد و حدود مالي خاصي براي خودش دارد كه آنها را رعايت مي‌كند. مطمئنا اگر اين دو بازيكن در چارچوب مالي باشگاه باشند ما با اين دو نفر كار مي‌‌كنيم.

دايي درباره استعفاي انصاري فرد از مدير عاملي باشگاه راه‌آهن گفت: پيش از اين كه من به راه‌آهن بيايم، انصاري فرد در مدير عاملي ابقاء شده بود و قرار بود كه ما كارمان را انجام دهيم، اما هر كسي شرايط خودش را دارد و نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد. شايد انصاري فرد دوست نداشت با من كار كند. او بزرگ من است و من هيچ وقت پشت سر او حرف نمي‌زنم، اما اگر قرار بود كه مالكان قبلي باشگاه همچنان در راس كار مي‌ماندند من به هيچ وجه با آنها كار نمي‌كردم.

سرمربي راه‌آهن در ادامه درباره شرايط پرسپوليس و حضور مانوئل ژوزه به عنوان سرمربي اين تيم گفت: من مربي راه‌آهنم نه پرسپوليس. آرزوي قلبي من اين است كه پرسپوليس به خاطر هواداراني كه شب و روز با اين تيم زندگي مي‌كنند موفق باشد. شخصا شناختي از ژوزه ندارم، چرا كه ما هيچ وقت فوتبال مصر را دنبال نمي كرديم كه ببينيم اين مربي چه شرايطي داشته است، اما اميدوارم كه او با پرسپوليس موفق باشد، چرا كه موفقيت او موفقيت پرسپوليس است.

دايي با اشاره به اين كه هيچ مذاكره‌اي با پرسپوليس براي قبول هدايت اين تيم نداشته، گفت: من به هيچ عنوان صحبتي با مسئولان باشگاه پرسپوليس نكردم و تنها در روزنامه‌‌ها خوانده‌ام كه اين صحبت مطرح شده است. متاسفانه در اين‌باره مسايلي مطرح شد كه كاملا نادرست بود.

وي افزود: يارگيري پرسپوليس هم هيچ ارتباطي به من نداشت. مطمئنا اگر قرار بود اين تيم با سليقه من بسته شود، بازيكنان ديگري به پرسپوليس مي‌آمدند. پرسپوليس بازيكنان خوبي را جذب كرده ‌البته غير از يكي، دو جا كه اين هم نظر شخصي من است. آنها در دفاع و حمله بازيكنان خوبي دارند، ‌اما در خط هافبك نياز به تقويت دارد.

سرمربي راه‌آهن با اشاره به طلب 319 ميليوني خود از باشگاه پرسپوليس گفت: از دو سال و نيم پيش من اين رقم را از پرسپوليس طلب دارم و دوست ندارم كه با شكايت طلبم را از پرسپوليس بگيرم. فقط يك بار زارع قائم مقام باشگاه با من صحبت كرد و گفت تا دو هفته ديگر طلبت را مي‌دهيم كه از آن روز يك ماه مي‌گذرد.

دايي در ادامه درباره حمايت برخي از هواداران پرسپوليس پيش از انتخاب مانول ژوزه و تشويق او در تمرين‌ها، گفت: مردم به من لطف دارند و من از آنها تشكر مي‌كنم، اما از همه هواداران پرسپوليس مي‌‌خواهم كه فقط بازيكنان و مربي خود را تشويق كنند و به دنبال حاشيه نباشند چرا كه فكر مي‌كنم اسم علي دايي براي پرسپوليس حاشيه درست مي‌كند. از آنها مي‌‌خواهم به هيچ عنوان اسم من را نياورند و بگذارند خاطرات خوبي كه با پرسپوليس داشته‌ام همچنان زنده بماند. متاسفانه بعضي‌ها دوست دارند كارهايي را انجام دهند كه به نام من تمام شود.

سرمربي راه‌آهن درباره سوال خبرنگاري كه پيرامون مطرح شدن نام او در يكي از دادگاه‌هاي مربوط به اختلاس اتفاق افتاده بود، گفت: اين حرف‌ها آنقدر احمقانه و بي‌خود است كه من به خودم اجازه نمي دهم درباره آن صحبت كنم. علي دايي در اين مملكت آنقدر سالم زندگي كرده است كه اگر تا الان كوچك‌ترين مشكلي از من پيدا كرده بودند 100 بار آويزانم كرده بودند. متاسفانه اين موضوع‌ها را رسانه‌هايي بازتاب مي‌دهند كه همه مي دانند اين رسانه‌ها به كجا وابسته هستند. نياز به گفتن من نيست و خود مردم هم مي‌دانند كه در اين مدت چه كساني پول مردم را غارت كرده‌اند نه كسي مثل علي دايي كه زحمت كشيده و روي پاي خودش ايستاده است. مطمئن باشيد اين آرزو را به گور خواهند برد كه از زندگي من چيزي پيدا كنند.

وي افزود: چرا تا الان به كساني كه دستور پرداخت اين پول‌ها را داده‌اند و مردم هم آنها را مي‌شناسند ، كاري نداشتند. متاسفانه اين‌ها همه‌اش مسايل سياسي است كه برخي مي‌‌خواهند نام علي دايي را وسط بكشند. خيلي مسخره است كه آن فرد كه پول مردم را خورده در دادگاه اسم من را بياورد. من بالاي 15 سال است كه در ايران كار اقتصادي مي‌كنم و در اين مدت حتي يك ريال هم از هيچ بانكي وام نگرفته‌ام. برخي دوست دارند با مطرح كردن اين مسايل ذهن مردم را از اصل موضوع منحرف كنند.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...