نسخه چاپی

نظر دولت درباره زمان اجرای فاز دوم یارانه ها

عکس خبري -نظر دولت درباره زمان اجراي فاز دوم يارانه ها

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس از نظر تیم اقتصادی دولت مبنی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال آینده خبر داد و گفت:گرانی های فعلی توان مردم و جامعه را از بین برده است و از این منظر جامعه به هیچ صورتی تاب و تحمل اجرای فاز دوم و افزایش قیمت دیگری را ندارد.

سعید اربابی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت گفت:کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست هایی که با تیم اقتصادی دولت داشته است به این نتیجه و دستاورد رسیدند که با توجه به گرانی های اخیر جامعه اجرای فاز دوم هدفمندی به صلاح نیست.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اجرای فاز دوم هدفمندی در سال جاری افزود:اگر اجرای فاز دوم در سال جاری باشد و با افزایش ۲۰ درصدی قیمت حامل های انرژی در جامعه و توزیع یارانه نقدی از این محل با توجه به تورم افسار گسیخته ای که در جامعه وجود دارد، مسائل جدی تر را در کشور به دنبال داشت.

اربابی با تایید این تصمیم تاکید کرد:برای اجرای فاز دوم هدفمندی در نظر گرفتن توان جامعه اهمیت زیادی دارد و از این منظر باید توان جامعه و میزان شاخص های اقتصادی را برای ارزیابی فضا و تصمیم برای اجرای فاز دوم در نظر گرفت.

وی ادامه داد:با توجه به شرایط گرانی که باید هر چه سریع تر برای آن چاره ای اندیشید و فشاری که گرانی های اخیر بر مردم وارد کرده است به نظر می رسد تصمیم اجرای فاز دوم در سال آینده معقول و منطقی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص توزیع یارانه نقدی در سال جاری گفت: مجلس و دولت باید در خصوص ابعاد قانونی و اقتصادی توزیع یارانه نقدی در سال جاری با یکدیگر هم اندیشی کنند.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...