نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما :

تا كنون هیچ متن رسمی از جمع بندی مذاكرات در اختیار نداریم

عکس خبري -تا کنون هيچ متن رسمي از جمع بندي مذاکرات در اختيار نداريم

مهدی دوات گری گفت:طبیعی است كه همكاران نگرانی هایی دارند كه باید این موضوعات بررسی شود وامیدواریم پاسخ مقامات مذاكره كننده را به طور شفاف داشته باشیم .

مهدی دوات گری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با جلسه این کمیسیون با عضو ارشد تیم مذاکره کننده، دکترعراقچی اظهار داشت: حضور آقایان وحیدی نژاد و عراقچی در کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی به جهت این شفافیت قضایای پرونده هسته ای و بررسی ابعاد مختلف جمع بندی مذاکرات بوده است. این جلسه در راستای رفع ابهامات و نگرانی های نمایندگان است . طبیعی است که همکاران نگرانی هایی دارند که باید این موضوعات بررسی شود وامیدواریم پاسخ مقامات مذاکره کننده را به طور شفاف داشته باشیم .
وی در ادامه سخن با بیان گلایه ای خود ازهئیت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد : متاسفانه نمایندگان تاکنون متن رسمی جمع بندی مذاکرات در اختیار نداشته اند، این موضوع نقطه ضعفی برای مجلس محسوب می شود، که هنوز که هنوز است متن رسمی آن در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است . با توجه به اینکه روز سه شنبه آقای ظریف این متن را تحویل هئیت رئیسه داد تا به امروز این متن دست ما نرسیده است و این هیچ توجیهی ندارد؛ اگر این متن به وزراتخانه بازگردانده شده، بنده اطلاعی ندارم.
وی یاد آور شد: در واقع آنچه که امروز نمایندگان بر آن اظهار نظر می کنند همان مطالبی است که از سوی رسانه ها منتشر شده است؛ لذا ما تا متن رسمی در اختیار نداشته باشیم، نمی تواینم دقیق اظهار نظر داشته باشیم.

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...