نسخه چاپی

صفايي:من را از سازمان بازرسي نترسانيد

پایم باز شود وزیر و معاونانش هم باید بیایند!

عکس خبري -  پايم باز شود وزير و معاونانش هم بايد بيايند!

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با كمان گفت: ما را از بازرسی كل كشور نترسانید چراكه اگر پایم به آنجا باز شود، ناگفته‌هایی دارم كه بر اساس آن خیلی‌ها باید به دستگاه‌های قضایی مراجعه كنند.

به گزارش نما، کریم صفایی در گفت و گو با فارس در خصوص صحبت‌های رسولی نژاد، گفت: با ادبیاتی که رسولی نژاد صحبت کرده وی را به افکار عمومی واگذار می‌کنم. وی به جای معاونت پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش ما را به یاد افرادی می اندازد که در گذشته در خیابان‌های تهران شهره شهر بودند و سردمدار چماق به دست‌ها. می‌گویند اگر می‌خواهی کسی را خراب کنی از وی بد دفاع کن و رسولی نژاد به جای دفاع از وزیر، متاسفانه چماق اینچنینی را علیه من برداشته است.

وی ادامه داد: رسولی‌نژاد به من توهین شخصی کرده و گفته است من با سگ بازی می‌کنم و خرج سگ‌هایم زیاد است. اگر سطح سواد و علمی شما به اندازه این موضوع نیست باید خدمتتان عرض کنم که بالاترین و پیشرفته‌ترین متد حفاظت فیزیکی از اماکن (از یک هکتار به بالا)، متد سگ و دوربین است که بر همین اساس سایت تیراندازی با کمان آزادی با سگ و دوربین حفاظت می شد.

صفایی یادآور شد: در سال 88 برای 6 ماه نزدیک به 42 میلیون به مدیرکل وقت مجموعه آزادی بابت نگهبان پول دادیم که در همین حین چندین میلیون کابل از سایت آزادی ربوده شد. البته حرف‌های من مستند است و مانند رسولی‌‌نژاد غیرمستند حرف نمی زنم. نکته قابل توجه اینکه پس از استفاده از سگ دیگر از سایت دزدی نشد، ضمن اینکه به خاطر سرمای شدیدی که در فصل زمستان وجود دارد، نگهبان نمی‌تواند در جنگل‌های سایت دوام بیاورد و بهترین حالت نگهداری از اماکن، سگ است.

وی تأکید کرد: آقای رسولی‌‌نژاد اگر نسبت به سگ مشکل داری به پلیس نیروی انتظامی که بالاترین سگ های امنیتی را دارد، مراجعه کنید.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص تغییر کاربری ورزشگاه آزادی گفت: این موضوع به عمر مدیریت رسولی‌نژاد قد نمی‌دهد، چون ناگهانی به ورزش آمد. باید به استحضار وی برسانم که فایل صوتی علی‌آبادی وجود دارد که وی در مقابل هزاران نفر از من خواست تا سایت آزادی برای ملی‌پوشان به عنوان یک کمپ آماده شود و از درآمدزایی که از آن می شود، دیگر نیازی به پول سازمان تربیت بدنی وقت نباشد. کلنگ ساخت آن را نیز خود علی آبادی زد.

وی افزود: معتقدم اگر الفبای کارشناسی را کسی بلد باشد فرق تعهد و بدهی را می‌داند. تعهدات ما 10 میلیارد بود اما بدهی‌ها دو میلیارد است.

صفایی در ادامه گفت و گو گفت: ما را از بازرسی کل کشور نترسانید چراکه اگر پایم به آنجا باز شود، ناگفته‌هایی دارم که بر اساس آن وزیر ورزش و معاونان محترم و همچنین رئیس سابق سازمان تربیت بدنی به دستگاه‌های قضایی باید مراجعه کنند.

وی در خصوص نامه‌اش به فدراسیون جهانی و شکایت علیه فدراسیون ایران گفت: چرا شکایت ما 4 ماه پیش نبود و به تازگی انجام شد؟ هدفم از این نامه خورده نشدن حق دو المپیکی‌مان بود. همین جا هم اعلام می‌کنم که وزارت ورزش هر مساعدتی بخواهد می‌کنم به شرطی که دهقان و وزیری به المپیک 2012 لندن اعزام شوند.

صفایی در پایان گفت: آقای رسولی‌نژاد چه شده است که سر از سایت درآوردید؟ خوشحالم که در این مکان پیدایتان شد. امیدوارم حال که در مورد دلالان صحبت کرده‌اید، به زودی چهره دلالان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی معرفی و مشخص شود تا ببینم در آن زمان شما کجا هستید.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...