نسخه چاپی

موضوع آب در چهارمحال وبختیاری به تهدید تبدیل شده است

عضو كمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آب كه می تواند یك فرصت برای استان چهارمحال وبختیاری باشد هم اكنون به یك تهدید برای این استان تبدیل شده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، مجید جلیل سرقلعه روز سه شنبه در دیدار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه افزود: در استان چهارمحال وبختیاری در بحث آب همه مسوولان با هم همراه هستند و باید مشکلات و درغدغه های موجود در زمینه طرح های انتقال آب از این استان با رعایت مسائل زیست محیطی اجرا شود.

جلیل همچنین با تاکید بر اجرای پرژه های که توجیه اقتصادی داشته باشد مدعی شد: استان چهارمحال و بختیاری از میانگین پیشرفت کشور عقب تر است و در بحث اشتغال، تولید، آب صنعتی، کشاورزی و زیرساختهای این استان مشکلاتی وجود دارد .

جلیل اظهار کرد: بحث زیرساخت ها در استان نیازمند مجوزهای زیست محیطی است که امید است با همکاری وپشتیبانی سازمان محیط زیست این مجوزها صادر شود.

شهرام احمدی ،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری نیز در ادامه از تهیه طرح هادی جدید با همکاری بنیاد مسکن استان برای روستای شیخ شبان خبرداد و گفت: این طرح هادی تهیه و برای سازمان حفاظت محیط زیست ارسال شده است.

۱۳۹۴/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...