نسخه چاپی

حرف های مدیرعامل جدید سپاهان

عکس خبري -حرف هاي مديرعامل جديد سپاهان

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان گفت: متاسفانه توافقی برای ادامه همكاری خلیلیان با سپاهان انجام نگرفت.

به گزارش نما، اصغر باقریان در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضورش به عنوان مدیرعامل در باشگاه سپاهان گفت: ابتدا باید عرض کنم که با آقای خلیلیان مدیرعامل قبلی رفاقت 25 ساله‌ای داریم و مدت زیادی با هم بودیم و او یک دوست عزیز و قابل احترام برای من است.

وی ادامه داد: اما با توجه به صحبت‌هایی که خلیلیان با مسئولان فولاد مبارکه داشت متأسفانه توافقی برای ادامه همکاری او با باشگاه سپاهان انجام نشد که پس از آن مسئولان این باشگاه با بنده صحبت‌هایی را برای مدیرعاملی انجام دادند که با وجود آنکه برای بنده قبول این مسئولیت سخت بود اما به خاطر شرایط خاص سپاهان و نام بزرگی که دارد و اینکه همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و رکورددار قهرمانی نیز محسوب می‌شود قبول کردم به این تیم کمک کنم.

مدیرعامل جدید سپاهان در مورد برنامه‌هایش برای این تیم گفت: سه برنامه برای حضورم در سپاهان تعریف کردم که یک برنامه کوتاه مدت یکساله، یک برنامه میان مدت سه ساله و یک برنامه بلند مدت هفت ساله را برای سپاهان ترسیم کرده‌ایم.

وی افزود: در برنامه یکساله قهرمانی دوباره در لیگ برتر و حضور موفق در آسیا را چشم‌انداز قرار داده‌ایم. در برنامه میان مدت قهرمانی آسیا را ترسیم کرده‌ایم و در برنامه هفت ساله خود می‌خواهیم تمام شرایط رسیدن به یک باشگاه صددرصد حرفه ای در ابعاد فنی، اقتصادی و اجتماعی را به وجود بیاوریم که این برنامه‌ها سرفصل کاری ما محسوب می‌شود.

باقریان در مورد اینکه شنیده می‌شود فرکی از سمت خود استعفا داده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و ما هیچ مشکلی با او نداریم ضمن اینکه تغییر مدیرعامل ارتباطی با سایر مجموعه‌ها ندارد و فعلا همه دست‌اندرکاران به کارشان ادامه می‌دهند و مشکلی از این بابت وجود دارد.

۱۳۹۴/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...