نسخه چاپی

اظهارات جنجالی سلحشور در مورد یك سریال

عکس خبري -اظهارات جنجالي سلحشور در مورد يک سريال

فرج‌الله سلحشور از فساد در پشت صحنه ساخت یك سریال خبر داد.


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «فرج‌الله سلحشور» کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در دیدار با زهره سادات لاجوردی مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که صبح امروز -20 تیرماه- صورت گرفت، در سخنانی ضمن اعتراض به وضعیت موجود حجاب و عفاف در فضای فرهنگی کشور گفت: این مشکل عمیق‌تر از بحث‌هایی است که می‌شود و متاسفانه تلویزیون به این نفاق دامن زده است. یک هنرپیشه جلوی دوربین با حجاب است ولی در پشت دوربین بی‌حجاب است و همین خانم‌ها در مورد حجاب نفاق می‌کنند.

وی ادامه داد: صداوسیما فقط خط قرمزها را از بین برده است و همین موضوع تبدیل به الگو برای دختران و جوانان می‌شود. قبل از انقلاب این مرزها در این زمینه مشخص بود اما چون حکومت اسلامی است چنین مرزهایی مشخص نیست و همه به ناخودآگاه فکر می‌کنند که همه این موارد درست است.

سلحشور همچنین در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در حال حاضر فیلم‌ها و سریال‌ها در جهت و محوریت انقلاب اسلامی ساخته نمی‌شود و به موضوعات زننده‌ای به نام ایجاد جذابیت پرداخته می‌شود.

وی گفت: ما در فضایی سالم و در حالی که تمام شرایط و ضوابط اسلامی رعایت می‌شد؛ ظرف مدت دو سال و نیم سریال یوسف پیامبر را با بودجه‌ای معادل هفت میلیارد تومان ساختیم درحالی که برخی در مدت‌های بسیار طولانی هفت و هشت ساله اقدام به سریال‌سازی کردند و من خبر دارم که در زمان تولید یک سریال که چند سال هم تولید آن طول کشید، هزار کیلو معادل یک تن تریاک مصرف شد.

۱۳۹۱/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...