نسخه چاپی

دایی قرارداد خود را در قم ثبت كرد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عصر امروز با حضور در محل هیئت فوتبال قم، قرارداد خود با صبا را ثبت كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی که بیش از یک هفته است هدایت تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را عهده دار شده است، عصر امروز به همراه تیمش راهی قم شد تا ضمن برگزاری یک جلسه تمرین، در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز شرکت کند.

دایی همچنین در نخستین حضورش در قم به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبا، در هیئت فوتبال قم حضور یافت و قرارداد خود با صبا را به ثبت رساند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز در شرایطی عصر فردا در نخستین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم می‌روند که تیم صبا با حضور دایی و مدیریت جدید در واپسین روزهای نقل و انتقالات توانست بازیکنان مختلفی را به خدمت بگیرد و به نظر می‌رسد که صبا در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی نیز در حالی از مردم قم خواست که این تیم را حمایت کنند که قرار است صبا فقط در هفته‌هایی که در قم بازی دارد یک جلسه در این شهر تمرین کند چرا که طبق نظر سرمربی صبا، اغلب بازیکنان این تیم ساکن تهران و کرج هستند و یکی از علل نتیجه نگرفتن صبا نیز تردد بازیکنان این تیم در مسیر تهران - قم بوده است.

۱۳۹۴/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...