نسخه چاپی

نابودی اسراییل یك واقعیت قرآنی است

در بیانیه پایانی كنفرانس « متحد به خاطر فلسطین ، اسراییل رو به زوال است » تاكید شد زوال و نابودی رژیم صهیونیستی یك حقیقت قرآنی و حتمی الوقوع است.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از المیادین نوشت: در بیانیه پایانی کنفرانس « متحد به خاطر فلسطین ، اسراییل رو به زوال است » که در بیروت برگزار شد آمده است: « ما مطمئن هستیم که پیروز خواهیم شد و نابودی اسراییل یک واقعیت قرآنی است. فلسطین موضوع نخست جهان اسلام است و نخستین وظیفه متحد کردن مسلمانان است. مقاومت فلسطین و لبنان به رغم حمایت های نامحدودی که از رژیم صهیونیستی می شود قادر به محقق کردن پیروزی است. خطر این رژیم نه تنها فلسطین بلکه همه منطقه را تهدید می کند. برای مقابله با خطرات گروه های تکفیری و تروریستی باید متحد شد و تجربه ثابت کرده است که باید بین مصلحت و منافع تروریست ها و صهیونیست ها تمایز قائل شد.


در بیانیه پایانی کنفرانس بیروت از گروه های مقاومت به خصوص ایران به خاطر حمایت مستمر از مقاومت و ثبات در موضع قدردانی شد.


بر اساس این بیانیه ، همه گروه ها و علمای جهان اسلام باید برای جلوگیری از ادامه خونریزی در میان مسلمانان اقدام کنند و در جستجوی راه حل های سیاسی باشند.


در این بیانیه بر ضرورت تاسیس یک مرکز اسلامی با هدف افشا و کشف توطئه های صهیونیستی تاکید شد.

۱۳۹۴/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...