نسخه چاپی

دایی:مالك جدید نمی‌آمد الان صبایی در قم نبود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر یك ماه و نیم قبل تیم را بسته بودیم شاید از قهرمانی می‌توانستیم سخن بگوییم، اما در هفته‌های اول اگر بتوانیم نتیجه بگیریم قطعاً مدعی خواهیم شد، با این حال صحبت از قهرمانی زود است.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز در نخستین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور طی سخنانی اظهار کرد: رسانه‌ها در کمک به پیشرفت صبا نقش مهمی دارند و ما نیز تا آنجا که توان داشته باشیم در خدمت فوتبال قم و تیم صبا خواهیم بود.

وی ادامه داد: بازی با استقلال اهواز برای ما بسیار مهم است و تیم صبا خیلی دیر جمع شد و دو یا سه بازیکن پنج جلسه بیشتر با ما تمرین نکردند و بازیکنان دیگر نیز دو هفته بیشتر تمرین نکردند.

سرمربی تیم صبای قم اضافه کرد: صبا در یارگیری بهترین عملکرد را داشت و بازیکنان مورد نیاز به لیست ما اضافه شدند و باید در کارشان تمرکز کنند.

دایی بیان کرد: تیم دیر بسته شده است و زمان کافی نداشته‌ایم، اما از لحاظ بدنی و گروهی مشکل خواهیم داشت؛ قول می‌دهم که برای برد به زمین می‌رویم و به دنبال بهانه نیستیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که لیگ را خوب شروع کنیم.

وی تبیین کرد: باید بیشتر تمرین و تمرکز کنیم تا جایی که بتوانیم به نتایج خوبی برسیم؛ بازی فردا برای ما و استقلال اهواز که بعد از سال‌ها به لیگ برتر آمده است از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: شناخت چندانی از تیم استقلال اهواز نداریم و یک بازی دوستانه آنها را دیده‌ایم و تنها بازی که بدون شناخت بازی به زمین می‌رویم بازی فردا خواهد بود، اما هدف ما این است که گام اول را محکم برداریم.

دایی افزود: به کمک و حمایت مردم قم نیاز داریم؛ تیم‌های شهرستانی که در چند سال اخیر نتیجه گرفته‌اند استادیوم‌های آنها پر بوده و مردم شهرشان از آنها حمایت کرده‌اند.

وی متذکر شد: اگر هماهنگی خوبی با مردم داشته باشیم و از حمایت آنها نیز برخوردار شویم قطعاً به موفقیت می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: اگر یک ماه و نیم قبل تیم را بسته بودیم شاید از قهرمانی می‌توانستیم سخن بگوییم، اما در هفته‌های اول اگر بتوانیم نتیجه بگیریم قطعاً مدعی خواهیم شد.

وی عنوان کرد: به غیر از دو بازیکن جوان که تیم ما دارد همه بازیکنان ساکن تهران و کرج هستند؛ سال قبل هم که نتوانست تیم نتیجه بگیرد این بود که بازیکنان هر روز این مسیر را طی می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: تمرینات هفته‌ای یک روز فقط در قم برگزار خواهد شد و مردم نیز می‌توانند در تمرینات حاضر شوند و تیم را حمایت کنند.

وی ادامه داد: می‌توانم بگویم این تیم در سه روز بسته شد و با بازیکنان بزرگی به توافق رسیدیم.

دایی بیان کرد: با توجه به شرایط نقل و انتقالات تیمی که بسته‌ایم جزو بهترین تیم‌ها است، بازیکنانی را گرفته‌ایم که امسال بهترین سال‌های ورزشی خود را سپری خواهند کرد؛ با اینکه دیر تیم بسته شده، اما خوب تمرین کرده است و از همه این بازیکنان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: قرارداد برخی از بازیکنان من نصف قرارداد سال گذشته آنها است؛ اگر دوست داریم صبا موفق باشد باید به این تیم کمک کرده و به مسائل حاشیه‌ای نباید توجه کنیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر مالک جدید نمی‌آمد صبایی در قم وجود نداشت و با توجه به بدهکاری‌هایی که به شهر دیگر داشت هبه می‌شد. اگر دوست دارید قم در لیگ برتر تیم داشته باشد باید از این تیم حمایت کنید.

دایی در پایان توجه به تیم‌های پایه را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید صبا به جایگاهی برسد که نیاز به تیم‌های پایه نداشته باشد و یکی از کارهای مهمی که ما باید انجام دهیم، توجه به تیم‌های پایه است و باید به گونه‌ای عمل شود که از سال آینده تیم‌های پایه تقویت شود.

۱۳۹۴/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...