نسخه چاپی

لوفتهانزا به اصفهان و شیراز پرواز می‌كند

یك مقام شركت هوایی لوفتهانزا گفت: این شركت آماده است تا به محض اینكه فرصت مناسب پیدا شد، خدمات خود به ایران را توسعه دهد و پروازهایی به مقصد اصفهان و شیراز برقرار نماید.

به گزارش نما تسنیم به نقل از رویترز نوشت، مسئول بخش مالی شعبه شرکت هوایی لوفتهانزا در اتریش گفت، این شرکت آماده است تا به محض اینکه فرصت مناسب پیدا شد، خدمات خود به ایران را توسعه دهد و پروازهایی به مقصد اصفهان و شیراز برقرار نماید.
آسترین ایرلاینز، شعبه لوفتهانزا در شرق اروپا که در وین مستقر است قبلا پیشنهاد برقراری پروازهای روزانه به تهران را مطرح کرده بود.
مقامات ارشد دولت ایران هفته گذشته در یک کنفرانس تجاری در وین، این کشور را به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری توصیف کردند و با ارائه وعده بخشودگی های مالیاتی از سرمایه گذاران خارجی خواستند تا به بازار ایران برگردند.
ایران و 6 قدرت جهانی روز 14 جولای در وین به توافقی بر سر برنامه هسته ای تهران دست یافتند که بر اساس آن تحریم های غرب علیه ایران اواخر امسال برداشته خواهد شد.
هینز لاچینگر گفت: «ما روابط خوبی با شرکایمان در آنجا داریم. ما تحولات در ایران را برای منافع خودمان بسیار مثبت ارزیابی می کنیم. زمانی که یک فرصت به لحاظ اقتصادی امیدوار کننده به وجود می آید، ما اولین کسی خواهیم بود که از آن استفاده می کند.»
وی افزود، این شرکت اتریشی در حال حاضر به دنبال برقراری پرواز به مقصد شهرهای مرکزی ایران یعنی اصفهان و شیراز است که هر کدام حدود 1.5میلیون نفر جمعیت دارند.

۱۳۹۴/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...