نسخه چاپی

بازداشت مظنون آتش سوزی هتل هرمز

یك منبع آگاه با اشاره به آتش سوزی بامداد روز جمعه در هتل هرمز بندرعباس گفت: در این حادثه یك نفر مظنون دستگیر شده و تحقیقات قضایی از وی ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: یک منبع آگاه با اشاره به آتش سوزی بامداد روز جمعه در هتل هرمز بندرعباس گفت: در این حادثه یک نفر مظنون دستگیر شده و تحقیقات قضایی از وی ادامه دارد.

این منبع آگاه اعلام کرد: همچنین دو نفر مظنون به این حادثه از محل متواری شده اند که ماموران انتظامی در تلاش برای دستگیری آنان هستند.

وی افزود: در حال بررسی عمدی و یا سهوی بودن حادثه و ارتباط دو حادثه آتش سوزی (مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس و هتل هرمز) با یکدیگر هستیم که نتیجه قطعی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

در آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس که ساعت 3 بامداد جمعه نهم مرداد رخ داد 58 نفر از مسافران که 40 نفر آنان خارجی بودند، نجات داده شدند اما مامور آتش نشانی به نام 'برکت جوذری' که ماسک خود را در صحنه آتش سوزی به افراد نجات یافته داده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و یک نفر از کارکنان این هتل نیز بر اثر دودگرفتگی در حالت کما بسر می برد.

براساس این گزارش ، هتل بین المللی هرمز ضمن توجه به استانداردهای یک هتل پنج ستاره بین المللی در ساحل خلیج فارس است.

در حالی هتل هرمز بندرعباس دچار حریق شده است که صبح روز گذشته ( پنجشنبه) مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب بندرعباس نیز دچار آتش سوزی شد که سه نفر جان خود را از دست داده و 30نفر نیز به علت مصدومیت به بیمارستان انتقال یافتند.

۱۳۹۴/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...