نسخه چاپی

رمضانی:بعد 9 ماه پایم به توپ خورد

علیرضا رمضانی بازیكن جوان استقلال بعد از مصدومیت طولانی مدت رباط صلیبی اش دیروز در بازی ابتدایی لیگ با سیاه جامگان دوباره به میادین فوتبال بازگشت.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، رمضانی در مورد پیروزی مقابل سیاه جامگان گفت: خدا را شکر لیگ را با برد آغاز کردیم ولی نباید مغرور شویم و بتوانیم مقابل مدعیان قوی تر نیز نتیجه بگیریم. البته اگر سیاه جامگان تیم خوبی نبود هیچ وقت در لیگ‌برتر حضور پیدا نمی‌ کرد.

او در مورد جوانگرایی مظلومی ادامه داد: خیلی خوشحالم که استقلال امسال جوانگرایی کرده چیزی که در سال های قبل کمتر دیده شد. خیلی خوب است که استقلال سعی در استفاده از بازیکنان جوان به جای بازیکنان پا به سن گذاشته استفاده می‌ کند.

وقتی از این بازیکن سوال شد با توجه به اعتقاد مظلومی به بازیکنان جوان فکر می‌ کند خودش امسال جزو بازیکنان فیکس استقلال باشد یا خیر پاسخ داد: در تمرینات با آقای مظلومی خیلی صحبت می‌ کردم در اردوی کردان پا به توپ شدم و خدا را شکر مشکل بدنی ندارم فقط طول می‌ کشد در شرایط بازی قرار بگیرم. بازی کردن یا نکردنم به آمادگی خودم و نظر آقای مظلومی بستگی دارد.

این بازیکن در مورد اتمام مصدومیتش و بازگشتش به میادین نظرش را اینگونه بیان کرد: بعداز تقریبا 9 ماه دوباره توانستم پا به توپ شوم و نمی‌ توانم خوشحالی ام را بابت این قضیه برایتان وصف کنم. از هوادارانی و تمامی کسانی که در این مدت به من لطف داشتند، بسیار ممنون هستم.

رمضانی در پاسخ به این سوال که هنوز هم از مسوولان باشگاه استقلال بابت این که در این مدت با او تماسی نگرفتند ناراحت است یا خیر گفت: نمی‌ خواهم به گذشته ها فکر کنم مهم این است که من الان بازیکن استقلال هستم و برای این تیم بازی می‌ کنم.

وی در پایان در مورد دیدار با ملوان در هفته دوم لیگ‌برتر و رویارویی با قلعه‌نویی افزود: ملوان مهره های خوبی دارد و از همه مهم تر مربی کاربلدی به نام امیر قلعه‌نویی؛ تقابل مظلومی و قلعه‌نویی جذاب از آب در خواهد آمد.

۱۳۹۴/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...