نسخه چاپی

4عضو كابینه یازدهم در جمع فعالان اقتصادی

معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس كل بانك مركزی دوشنبه به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران می‌آیند.

به گزارش نما به نقل از تابناک، بعد از امضای توافق‌نامه هسته‌ای جلسات متعددی از سوی فعالان اقتصادی برای تشریح شرایط پساتحریم برگزار شده است.

این بار هم قرار است اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور روز دوشنبه ۱۳ مردادماه به اتاق تهران بیاید تا از نزدیک برنامه‌های دولت برای شرایط خاص اقتصاد ایران را تشریح کرده و فعالان اقتصادی را در جریان اقدامات کابینه قرار دهد.

در این دیدار، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و ولی‌اله سیف، رئیس کل بانک مرکزی نیز معاون اول رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد.

پیش از این یکبار دیگر هم اسحاق جهانگیری به همراه وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و جهادکشاورزی دی ماه سال گذشته به جمع فعالان اقتصادی آمده بود و در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران حضور یافته بود.

این حضور جهانگیری در جمع فعالان اقتصادی یکبار دیگر هم در قالب سی و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شهریورماه سال ۱۳۹۲ به ثبت رسیده است. حضور جدید معاون اول رئیس‌جمهور در اتاق بازرگانی تهران، قرار است دوشنبه هفته جاری ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران برگزار شود.

۱۳۹۴/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...