نسخه چاپی

صفایی صندلی شكسته فدراسیون تیراندازی را تحویل داد!

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با كمان گفت: اگر قرار بود سِمت‌ها ماندنی باشند، امروز رئیس فدراسیون زمان آرش كمانگیر به عنوان رئیس باقی مانده بود، من هم هشت سال كار كردم و باید یك روزی كارم به پایان می‌رسید كه این اتفاق افتاد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، کریم صفایی در اولین گفت و گوی خود پس از کنار رفتن از ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان مطالبی را عنوان کرد. متن مصاحبه وی با خبرنگار فارس در زیر می‌آید:



*فدراسیون را با یک صندلی شکسته تحویل گرفتم با 5 هکتار تحویل می‌دهم

به شجاعی تبریک می‌گویم و امیدوارم که وی در سمت جدیدش موفق باشد. آرزو دارم بتواند کاری را که هشت سال با تلاش دوستانم در تیراندازی با کمان به اینجا رسیده است را ادامه دهد.



فدراسیون را با یک صندلی شکسته تحویل گرفتم و امروز با یک طبقه در ورزشگاه شیرودی و نزدیک به 5 هکتار زمین در آزادی و 2 زمین ورزش و یک سالن بادی ورزشی که برای آکادمی تهیه شده است، تحویل شجاعی می‌دهم.



جایگاهی که امروز فدراسیون من در فدراسیون جهانی دارد یک جایگاه معمولی نیست. رده‌بندی تیراندازی با کمان امروز یک رقمی است و امیدوارم این راه ادامه پیدا کند.



*امیدوارم وزارتخانه به وعده‌هایش عمل کند

ضمن تشکر از سجادی که زحمت کشیده و یک نفر را با دستور وزیر در رأس فدراسیون منصوب کرده، امیدوارم به وعده‌هایشان هم عمل کنند. همچنین خواهش می‌کنم به فدراسیون کمک کنند تا پروژه‌های نیمه‌کاره‌اش به پایان برسد.

قول داده‌اند تا بدهی‌های فدراسیون پرداخت شود و حقوق کارکنان نیز به آنها داده شود. همچنین قرار بود حقوق معلمان مدارس آرش آذر به آنها پرداخت شود. امروز اطلاع پیدا کردم که اولیای این مدارس برای گرفتن پرونده‌های دانش‌آموزان خود اقدام کردند تا بچه‌های خود را از این مدارس ببرند، اما باید به آنها بگویم که مطمئن هستم وزارت ورزش اجازه نمی‌دهد چنین مدرسه‌ای تعطیل شود. خصوصاً شجاعی هم از این مدارس حمایت می‌کند تا بچه‌ها در این مدارس بمانند و ادامه تحصیل دهند.



*تهمت‌ها را حلال می‌کنم

فقط می‌گویم در ورزش تیراندازی با کمان از ورزشکاران و دانش‌آموزان مدارس آرش آذر حمایت می‌کنم و می‌دانم که به بهترین شکل ادامه مسیر خواهند داد تا به اهدافی که داشته‌ایم برسیم. اهدافی که مادی نبودند. فقط می‌گویم کریم صفایی از ورزش نرفته است.

از کسی ناراحت نیستم و هر کس انتقادی از من کرده است در واقع باعث رشد من در این چند سال شده است. تهمت‌ها را حلال می‌کنم و مطمئنم چنین اقداماتی در جهت رشد من انجام شده است.

*از کسانی که من را کریم صفایی کردند، تشکر می‌کنم

از دوستانی که در حیطه ورزش کمک کردند تا من کریم صفایی شوم از همه‌شان تشکر می‌کنم. ضمن اینکه امروز هم در سِمَت‌هایی که در فدراسیون غرب آسیا و کنفدراسیون تیراندازی با کمان آسیا دارم به فدراسیون کشورم در جهت حرفه‌ای شدن کمک می‌کنم. همچنین قصد دارم اقداماتی را انجام دهم تا فدراسیون‌های غرب آسیا هم مانند فدراسیون‌های شرق آسیا رشد و پیشرفت کنند.

فدراسیون‌های کشورهای غرب آسیا نیازمند کمک هستند تا رونق بگیرند. هفته گذشته در تایلند هم توانستم برای فدراسیون‌های عراق از کنفدراسیون آسیا کمک‌هایی بگیرم تا تیراندازی با کمان در این کشور هم پیشرفت کند.



*یک خیری در این تغییر و تحول بود

بازهم تأکید می‌کنم به هیچ‌وجه از کسی ناراحت نیستم و فکر می‌کنم یک خیری در این تغییر و تحول بوده است و امیدوارم در آینده بتوانم اقدامات مفیدتری برای ورزش کشورم انجام دهم.

مطمئن هستم شجاعی با درایتی که دارد اجازه نمی‌دهد برنامه‌های نیمه‌کاره من تعطیل شود، چرا که اگر عنادی هم شده است با کریم صفایی بوده و این عناد با ورزش تیراندازی به کمان ربطی ندارد. این رشته ورزشی راهش را پیدا کرده و به آن راه ادامه می‌دهد. شجاعی اگر از من بهتر کار نکند، بدتر هم کار نخواهد کرد.

امیدوارم هر کس در هر جایی حتی یک گام برای تیراندازی با کمان برداشته است، اجرش را از خدا بگیرد و من دست کسانی که با هزینه شخصی توانستند در شهرستان‌ها این رشته ورزشی را راه بیندازند می‌بوسم.



*8 سال کار کردم و یک روز باید می‌رفتم

اگر قرار بود سِمت‌ها ماندنی باشند، امروز رئیس فدراسیون زمان آرش کمانگیر به عنوان رئیس باقی مانده بود، من هم هشت سال کار کردم و باید یک روزی کارم به پایان می‌رسید که این اتفاق افتاد. در حال حاضر هم در یک پست دیگر به ورزش کشورم کمک می‌کنم.

13 سال به ناحق از تیم ملی تیراندازی در حالی کنار گذاشته شدم که کاپیتانی تیم ملی حقم بود، با این حال 14 سالن تیراندازی امام محمد باقر (ع) با ساختم و همچنین به عنوان موسس، باشگاه‌های تیراندازی را تقدیم کشورم کردم و یک بار هم علیه رئیس وقت فدراسیون مصاحبه نکردم، چرا که اصولاً عادت ندارم از کسی گله کنم و بخواهم بدی‌ها را بگویم، در آن زمان هم سرم را پایین انداخته و مسیر را ادامه دادم. این موضوع را برای خودم یک "برند" می دانم. البته دکتر سجادی زحمت خود را کشیدند و حمایت کردند تا من باشم.



*در مورد بدهی‌ها فقط سکوت می‌کنم

بدهی‌هایی که برای فدراسیون تیراندازی با کمان به وجود آمد به خاطر عدم اجرای دستورات مافوق وزارتخانه بود و این موضوع به دلیل تمرّدهای زیرمجموعه به وجود آمد تا این بدهی بالا بیاید. در این زمینه صحبتی نمی‌کنم و قصد دارم فقط سکوت کنم و ریشه آن را بازگو نخواهم کرد. امیدوارم این بدهی‌ها زودتر پرداخت شود هر چند دوست داشتم در زمان من این اتفاق بیفتد.

دلیل اینکه سکوت می‌کنم این است که مشکلات با سکوت مرتفع می‌شود، پس اجازه دهید سکوت کنم.

۱۳۹۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...