نسخه چاپی

برادر ضرغامی؛ نرود میخ آهنین در سنگ؟

یكی از برنامه‌های سیما به‌رغم تذكرهای پیاپی داده شده به رئیس سازمان صدا وسیما مبنی بر استفاده نكردن مجری زن برای میهمان مرد، بار دیگر این مسئله را نادیده گرفت تا برادر ضرغامی در كسوت ریاست سازمان صداوسیما این قانون را ثابت كرده باشد كه نرود میخ آهنین در سنگ!

به گزارش نما به نقل از بولتن نيوز، در حالي‌كه در جريان تمديد حكم رياست ضرغامي بر سازمان صداوسيما موارد متعددي در زمينه رعايت حيا در اين رسانه فراگير و مهم به وي گوش‌زده شده بود اما اكنون با وجود گذشت دو سال از دور جديد رياست آقاي ضرغامي، برخي از اين موارد هنوز رعايت نمي‌شود و متأسفانه اصرار عجيبي نيز برای پافشاري بر اين اشتباه‌ها ديده مي‌شود.

اين در حالي است كه چندي قبل نيز تذكر و انتقادهاي صريحي در مورد برنامه‌هاي سال تحويل سال 91 خطاب به ضرغامي عنوان و تأكيد شده بود كه مشخص نيست چرا بر ناديده‌انگاري موارد روشن مورد نهي قبلي از جمله استفاده نكردن مجري زن براي ميهمان مرد و بالعكس در برنامه‌هاي تلويزيوني اصرار مي‌شود.

در عين حال، شب گذشته (دوشنبه) برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري با موضوع پتروشيمي يكي از مديران نفتي را دعوت كرده و براي گفت‌وگو با وي، مجري زن انتخاب شده بود.

به نظر مي‌رسد رئيس سازمان صداوسيما چنانچه ايده‌هاي ايجابي و رو به جلويي براي برون رفت از وضعيت فعلي رسانه تحت مديريتش و قرار گرفتن اين رسانه در تراز انقلاب اسلامي ندارد، بايد حداقل موارد سلبي را كه بارها به وي تذكر داده شده است، رعايت كند زیرا ناديده‌انگاري مكرر اين موارد شائبه‌هاي خطرناكي را ايجاد مي‌كند.

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...