نسخه چاپی

تحركات در مرزها را زیر نظر داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام تحركات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.

به گزارش نما، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان ساوجبلاغ البرز با اشاره به رویدادهای منطقه خاورمیانه، گفت: تمام تحرکات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.

پوردستان افزود: فرزندان شجاع ایران اسلامی در ارتش و سایر نیروهای مسلح با هوشیاری کامل، تمام تحرکات بدخواهان را زیر نظر و کنترل دارند.

وی ادامه داد: درصورت مشاهده کوچکترین اقدامی علیه امنیت کشورمان با اقتدار کامل وارد خواهیم شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بین نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران، وحدت و انسجام کامل وجود دارد واگر کوچکترین خطایی از دشمن سرزند، پاسخ کوبنده دریافت خواهد کرد.

پوردستان با بیان اینکه دشمنان اقتدار نیروهای مسلح و ملت ایران را به خوبی می شناسند و هشت سال جنگ تحمیلی گواهی براین مدعاست، ادامه داد: امروز دشمنان به طور مستقیم وارد جنگ با ایران نمی شوند بلکه به شیوه حمایت از گروه های تکفیری و تقویت تروریست ها در منطقه برای مقابله با نفوذ ایران اسلامی در منطقه روی آورده اند.

وی اظهار کرد: ارتش اسلام در هشت سال دفاع مقدس به رغم تحریم های دشمنان با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) به خوبی در جبهه های جنگ نقش آفرینی کرد و اکنون نیز در زمینه تولید تجهیزات و فناوری نظامی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه را نتیجه مقاومت ملت ایران در برابر ابرقدرت های جهان دانست و افزود: تا زمانی که روحیه استکبار ستیزی در بین ملت ایران باشد هیچ ابرقدرتی توان مقابله با این ملت را ندارد.

۱۳۹۴/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...