نسخه چاپی

خاتمی: شعار مرگ بر تفكر احمدی‌نژاد بدهید

عکس خبري -خاتمي: شعار مرگ بر تفکر احمدي‌نژاد بدهيد

غلامحسین الهام در گفتگو با رجانیوز گفت: آقای خاتمی در یك نشستی، وقتی افراد جمع شده در آن جلسه، شعار "مرگ بر احمدی‌نژاد" سردادند، گفت: مرگ بر افراد نگویید، بگویید "مرگ بر تفكر احمدی‌نژاد".

* پایگاه اطلاع رسانی دولت: رییس جمهور در آغاز نشست هیئت دولت اظهار داشت: «وقتی عده‌ای در تهران با حرکتی مشکوک و هماهنگ‌ شده به خیابان‌ها می‌آیند و اموال عمومی را آتش می‌زنند، مدعیان حقوق بشر پیدا می‌شوند اما وقتی یک زن بی‌گناه در دادگاه آلمان وحشیانه قطعه قطعه می‌شود، از کسی صدا در نمی‌آید؟»



* سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رنجنامه مکتوب خویش خطاب به امام زمان (عج) نوشت: «تصادفی نبود که در 30 خرداد 88، 30 خرداد سال 60 را بازسازی کردند. با تخریب، کشتار و آشوب به پایگاه‌های بسیج و مسجد خدا یورش آوردند. در 30 خرداد آشوبگران و منافقان با چهره‌ای جدید که چندان هم بی ارتباط با منافقان سابق نیستند، بر ملت یورش آوردند. زخم ترکش‌های جنگ تحمیلی و جای گلوله‌های منافقان و از خدا بی خبران دیروز را این بار در کوچه و بازار و تن بسیجیان و نیروهای انتظامی - این حافظان امنیت مردم با قمه و ضربات سنگ و شعله‌های آتش، گشودند به پای مصنوعی و سینه خسته جانبازان و حتی بانوان و کودکان رهگذر هم رحم نکردند و منافقانه سلاح اهدایی امریکا و اسرائیل و انگلیس را به سوی مردم شلیک کردند، تا به خیال خام خود با کمک رسانه‌های بیگانه ناجا و بسیج را متهم کنند. غافل از اینکه مسئولان با حکمت و تدبیر، بکار بردن سلاح را به خاطر پیشگیری از هر گونه آسیب به مردم منع کرده بودند و نیروهای حافظ امنیت هیچگاه سلاحی در دست نداشتند و بکار نبردند.



ماموران حفظ امنیت و مدافعان حریم قانون کتک خوردند، زخمی شدند، شهید شدند، بی رحمانه آنها را زیر چرخ‌های ماشین گرفتند اما صبورانه با جانشان از مردم دفاع کردند؛ در مقابل آنها برای کشته‌های دروغی خود عزاداری کردند از آنجا که آشوبگران در بین مردم پنهان شده بودند، دست حافظان امنیت برای برخورد با آنها بسته بود و لذا خساراتی بر مردم تحمیل گردید و ما نیز به عنوان حامیان مردم و مسئولان برقراری امنیت شرمنده شدیم لیکن می‌دانیم که ملت فهیم خود به این موضوع واقفند و عذر خدمتگزاران خود را می‌پذیرند.»



* محسن رضایی در بیانیه ای اعلام کرد: «حوادث پس از انتخابات باعث شده سوالاتی بوجود بیاید. انتخاباتی که به هر حال در کنار اوج گیری جنبش حماسی ملت ایران یک نزاع سیاسی هم در درون آن بین نامزدها اوج گرفت. این عامل در کنار مدیریت انتخاباتی و ساختارهای ناقص آن، بی‌تدبیری‌ها، کج سلیقگی‌ها و ... در فرآِیند برگزاری انتخابات از یک سو و سوء مدیریت مطالبات و اعتراضات مدنی هواداران موجب شد تا محیط سیاسی و جنبش اجتماعی مردم تحت الشعاع قرار گیرد و به سوی بحران وسوء استفاده غرب کشیده شود.» وی در ادامه بیانیه خویش تاکید کرد: «معتقدم که آقایان میرحسین موسوی ، احمدی نژاد و کروبی و سایر فعالان سیاسی راهی جز کنار هم نشستن برای منافع ملی را ندارند.» و در پایان اعلام داشت: «مبادا دشمن را با دوست اشتباه بگیریم و دوست را بخاطر یک خطا، دشمن به حساب بیاوریم. از آن طرف عده‌ای هم، باید مراقب باشند تا دشمن معاند را دوست تصور نکنند و فریب حرف‌های او را نخورند.»



* حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست خبری خود اظهار داشت: «کسانی که مشروعیت رئیس‌جمهور را بر نمی‌تابند، مقابل ملت می‌ایستند و همچنین کسانی که مشروعیت انتخابات را برنمی‌تابند، باید پاسخگوی اغتشاشات باشند و بگویند چرا قلب دشمنان این نظام و انقلاب را شاد کردند.»



* روزنامه اعتمادملی: «وجیهه مرصوصی همسر سعید حجاریان از وضعیت مساعد سعید حجاریان خبر داد و تمام اخبار منتشر شده درباره وضعیت همسرش را تکذیب کرد.»



* غلامحسین الهام در گفتگو با رجانیوز گفت: « آقای خاتمی در یک نشستی، وقتی افراد جمع شده در آن جلسه، شعار "مرگ بر احمدی‌نژاد" سردادند، گفت: مرگ بر افراد نگویید، بگویید "مرگ بر تفکر احمدی‌نژاد".»



منبع: کتاب 8 ماه نبرد مقدس

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...