نسخه چاپی

كیهان، یك فصلنامه اصلاح طلب را مروج همجنس‌گرایی خواند

عکس خبري -کيهان، يک فصلنامه اصلاح طلب را مروج همجنس‌گرايي  خواند

روزنامه كیهان، یك فصلنامه اصلاح طلب را مروج همجنس‌گرایی و فراماسونری خواند

روزنامه کیهان نوشت:
فصلنامه «نگاه نو» به مدیر مسئولی «علی میرزایی» (از مدیران ارشد اقتصادی دولت های سازندگی و اصلاحات) که پیوندهای تنگاتنگی با حلقه لائیک های آمریکایی و باند سلطنت طلبان دارد، فردا پنجشنبه (22 تیر) با همکاری «دائره المعارف بزرگ اسلامی» مراسم «جایزه مهتاب میرزایی» را برگزار می کند تا از مروجان الحاد و فراماسونری در ایران تجلیل نماید. این نشریه پیش از این نیز جایزه خود را به مروجان همجنس گرایی و مترجمان سکولار مانند «عزت الله فولادوند» اهداء کرده است.
«نگاه نو» که پاییز 1370 با حمایت مالی و صاحب امتیازی «محمد تقی بانکی» (از نزدیکان بهزاد نبوی و محسن سازگارا و مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران) و سردبیری خشایار دیهیمی (مروج لیبرالیسم رادیکال و هوادار نهضت آزادی) با امکانات «دولت سازندگی» منتشر شد، یکی از ارگان های مطبوعاتی تفکر انگلیسی محسوب می شود که همواره از «آیزایا برلین» (جاسوس برجسته ام.آی.6 و فراماسونر انگلیسی) به عنوان «پدر فکر آزادی مدرن» یاد می کند.
«علی میرزایی» (مدیر نگاه نو) از مدتها پیش با دعوت از نویسندگان لائیک و پادوهای رسانه ای سرویس اطلاعات و امنیت هلند مانند «عبدی کلانتری»، «مهرداد درویش پور» (مفسر صدای آمریکا)، «محمدرضا نیکفر» (مفسر رادیو زمانه) این نشریه را به محفل و ارگانی برای ترویج رویکردهای دین ستیزانه تبدیل کرده است. کلانتری که از شاگردان «آرامش دوستدار» (دارای نام مستعار بابک بامدادان؛ نویسنده بهایی مسلک مقیم آلمان که توهین های فراوانش به مقدسات دینی زبان زد است) به شمار می رود، از 4 سال گذشته مدیریت بخش اندیشه «رادیو زمانه» را برعهده دارد. «عبدی کلانتری» اکنون به همراه دیگر نویسندگان ضد دین «رادیو زمانه» مانند «محمدرضا نیکفر» (نویسنده مقیم آلمان که یک سکولار دو آتشه محسوب می شود) در زمره همکاران فصلنامه «نگاه نو» به شمار می روند، چنانکه در آخرین شماره (بهار 1391) این فصلنامه مقاله ای از کلانتری با عنوان «شرایط آزاداندیشی» چاپ شده که در آن اصلی ترین شاخص های ایدئولوژی ماسونی ستوده شده است.
ترویج علوم انسانی سکولار و ادبیات اروتیکال- جنسی غربی از مأموریت هایی است که این فصلنامه در 2 دهه گذشته به صورت آشکار و گاهی با استفاده از بودجه بیت المال دنبال کرده است، اما در سال های گذشته محفل «نگاه نو» توانسته است تا به نفوذ خود در لایه های مدیریتی اصلاح طلبان عمق بیشتری بخشد و روابط نزدیکی را با «دائره المعارف بزرگ اسلامی» (به مدیریت «کاظم موسوی بجنوردی» که از بودجه بیت المال استفاده ویژه کرده و می کند) برقرار سازد تا جایی که دوره های گذشته «جایزه مهتاب میرزایی» در «مرکز همایش های بین المللی رایزن» (متعلق به دائره المعارف) برگزار شده و نیز برخی از اعضای شورای علمی همین دائره المعارف (مانند عزت الله فولادوند که از مبلغان همجنس گرایی است) به عنوان برنده این جایزه معرفی شده اند!
«ژانت آفاری» (نویسنده بهایی و عضو بنیاد اشرف پهلوی)، «مسعود نیلی» (کارشناس اقتصادی اصلاح طلبان)، «سیمین بهبهانی» (شاعره درباری و مدیحه سرای فرح پهلوی)، «فریبرز رئیس دانا» (از محکومان پروژه کودتای مخملی)، «هرمز همایون پور» (از کارگزاران انتشارات آمریکایی فرانکلین)، پرویز دوایی (سینمایی نویس مقیم پراگ)، «مهرداد اسکویی» (از عوامل باند سیامک پورزند)، «حسن کریم زاده» (کاریکاتوریست مورد حمایت صهیونیستها) و... از همکاران فصلنامه «نگاه نو» می باشند.
اکنون این سؤال مطرح است که مسئولان مربوطه در مقابل اینگونه اقدامات خصمانه و آشکار چه اقدامی انجام داده و یا خواهند داد؟!

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...