نسخه چاپی

تكذیب ورود جبهه پایداری به بحث انتخابات

عکس خبري -تکذيب ورود جبهه پايداري به بحث انتخابات

یك عضو جبهه پایداری گفت: اخباری كه برخی رسانه‌ها مبنی بر حمایت این جبهه از یك نامزد خاص برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مطرح می‌كنند، صحت ندارد و ما تاكنون جلسه‌ای در این باره نداشته‌ایم.


به گزارش نما ، حجت السلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس با تکذیب اخبار منتشر شده درباره برگزاری جلساتی در جبهه پایداری برای تعیین مصادیق برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه پایداری بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ جلسه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری برگزار نکرده و البته قبل از انتخابات هم چنین جلساتی در دستور کار جبه پایداری نبوده است.

وی افزود: تنها جلساتی که در جبهه پایداری و این ایام برگزار شده است بررسی ساختار و روند فعالیت آینده جبهه پایداری بر اساس شاخص‌ها و جهت‌گیری‌هایی است که از سوی علما مشخص شده است.

این عضو جبهه پایداری ادامه داد: بنابراین اخباری که برخی از رسانه اعلام می‌کنند مبنی بر حمایت جبهه پایداری از یک نامزد خاص هیچ کدام صحت ندارد و به منظور سوزاندن چهره‌ها و خبرسازی رسانه‌ای است.

وی افزود: جبهه پایداری اصولاً به موضوع انتخابات بر اساس مصادیق نخواهد و ورودش به انتخابات ریاست جمهوری بر اساس ملاک‌ها شاخص ها و گفتمان خواهد شد و طبیعتا در وقت خودش هم به یک گزینه مطلوب هم خواهد رسید.

این عضو جبهه پایداری گفت: اما تا این لحظه مذاکره و جلسه‌ای برای مصادیق ریاست جمهوری در جبهه پایداری برگزار نشده و اساساً مشی جبهه پایداری اینگونه نیست.

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...