نسخه چاپی

تنها موضوع یك دكل در كمیسیون انرژی مطرح است

سخنگوی كمیسیون انرژی گفت: شاید دكل‌های دیگری نیز مطرح بوده اما آنچه كه در كمیسیون تا كنون مطرح شده فقط یك دكل است و از بقیه دكل‌ها گزارشی به كمیسیون ارائه نشده و اعضای كمیسیون از آن بی خبرهستند.

به گزارش نما، حسین امیری خامکانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، با تأکید بر این مطلب هنوز فردی را که قرار خرید دکل را امضا کرده است را اعضای کمیسیون نمی شناسند، گفت: ازاین که فردی که قرار داد خرید دکل را با شرکت اماراتی امضا کرده است و اکنون در وزارت نفت سمتی گرفته خبر ندارم و هنوز در این خصوص گزارشی به کمیسیون انرژی ارائه نشده است.



وی در ادامه گفت: ظاهرا چند قرار داد با یک شرکت اماراتی بوده که یکی از موارد آن دکل بوده است که بابت آن بالای 80 میلیون دلار به شرکت اماراتی پرداخت شده اما در مقابل دکلی وارد کشور نشده است.



وی در ادامه بیان کرد: اعضا در کمیسیون پیشنهاد ماده 236 را جهت تحقیق و تفحص ارائه کردند اما این پیشنهاد در این خصوص قابل اعمال نیست چرا که در این پیشنهاد اگر رئیس جمهور یا وزرای دولت تخطی انجام داده باشد اعمال می شود.



سخنگوی کمیسیون انرژی در ادامه بیان داشت: اعضای کمیسیون درخواست تحقیق و تفحص از شرکت ایرانی شرکت اماراتی را به همراه موضوع دکل را که کلیات این موضوع به تصویب اعضا نرسید و این تحقیق و تفحص در حال حاضر در اختیار اعضای هیئت رئیسه است و باید در صحن مطرح شود که این تحقیق و تفحص انجام شود یا خیر؟



این نماینده مردم زرند و کوهبنان بیان کرد: شاید دکل های دیگری نیز مطرح بوده اما آنچه که در کمیسیون تا کنون مطرح شده فقط همین یک دکل است و از بقیه دکل ها گزارشی به کمیسیون ارائه نشده ولی اعضای کمیسیون از آن بی خبر است.

۱۳۹۴/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...