نسخه چاپی

سه قلو های اصفهانی در بالگرد به دنیا آمدند

عکس خبري - سه قلو هاي اصفهاني در بالگرد به دنيا آمدند

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشكی اصفهان گفت: برای نخستین بار در استان اصفهان شاهد تولد نوزادان سه قلو در بالگرد اورژانس اصفهان بودیم.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، غفور راستین در این باره اظهار داشت: روز گذشته در عملیاتی موفقیت آمیز مادر بارداری توسط دو تکنسین فوریت های پزشکی و پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه، ۳ نوزاد خود را به صورت سالم در بالگرد اورژانس هوایی بدنیا آورد.

وی اضافه کرد: یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه دو تکنسین فوریت های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند و با توجه به شرایط جسمی خانم ۲۸ساله درخواست امدادرسانی از اورژانس هوایی کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: بالگرد اورژانس هوایی ضمن اعزام به شهر ورزنه مادر باردار را به همراه دو نفر پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا (س) منتقل کردند که در حین اعزام و با توجه به درد شدید مادر باردار مراحل زایمان آغاز شد و با توجه به خطر تهدید حیات مادر و نوزادان، پرسنل فوریت های پزشکی با همکاری دو پرسنل مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم برای تسهیل زایمان مادر باردار را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که با موفقیت انجام شد.

وی یادآور شد: از زمان آغاز به کار بالگرد هوایی در اورژانس از مردادماه سال گذشته تا امروز بیش از ۷۰ پرواز انجام شده و بیش از ۸۰ مصدوم را انتقال دادیم که در ۹۰ درصد عملیات موفق بودیم.

راستین اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که از پتانسیل اورژانس هوایی با وجود هزینه‌های بسیار استفاده کنیم و به امدادخواهی افراد نیازمند برویم که از مرگ حتمی نجات یابند.

۱۳۹۴/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...