نسخه چاپی

دختر پرسپوليسي حاضر در درفشي فر از آرزوهايش مي گويد:

قول رویانیان به خانم ها +عكس

عکس خبري -  قول رويانيان به خانم ها +عکس

وقتی آقای رویانیان را دیدم از او به عنوان نماینده بانوان خواستم شرایط حضور ما را در استادیوم فراهم كند یا لااقل شرایطی به وجود بیاورند تا در درفشی فر یك قسمت را به بانوان اختصاص دهند.

حضور یک هوادار دختر در مجموعه تمرینی پرسپولیس حسابی سروصدا به پا کرده بود. این هوادار متعصب پرسپولیسی که دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد رشته فیزیک اتمی نیز هست در روز افتتاحیه تمرینات پرسپولیس خود را به رویانیان رساند و از او خواسته ای داشت که اگر انجام شود انقلابی در پرسپولیس رخ خواهد داد.

خواسته این هوادار از رویانیان این بود: «حضور بانوان طرفدار پرسپولیسی حداقل در مجموعه درفشی فر!» این خواسته اگرچه دور از ذهن به نظر می رسد اما بر اساس ادعای این خانم با استقبال مدیرعامل با نفوذ پرسپولیس مواجه شده و رویانیان به نزدیکان خود سپرده تا مقدمات این کار فراهم شود. گفت و گوی ندا آقابابایی هوادار پرسپولیسی با تماشا را می خوانید:



حضورت در درفشی فر سروصدای زیادی به پا کرد.

- از مدت ها پیش تصمیم داشتم به باشگاه بروم و بازیکنان محبوب تیمم را از نزدیک ببینم. مهدوی کیا و مخصوصا علی آقا کریمی از بازیکنان محبوب من هستند اما در آن روز که به درفشی فر رفتم تصمیم دیگری داشتم. می خواستم با رویانیان حرف بزنم و خواسته 10 میلیون طرفدار خانم را به گوش او برسانم.

وقتی آقای رویانیان را دیدم از او به عنوان نماینده بانوان خواستم شرایط حضور ما را در استادیوم فراهم کند یا لااقل شرایطی به وجود بیاورند تا در درفشی فر یک قسمت را به بانوان اختصاص دهند.

واکنش رویانیان چه بود؟

- ایشان واقعا در این مدت نشان دادند که از هیچ کوششی برای جهانی کردن پرسپولیس دریغ نمی کنند. آقای رویانیان پیشنهادم را با خشنودی پذیرفتند و گفتند که ما هم قبول داریم هواداران خانم پرسپولیسی هم در این تیم حق دارند و در این فکر هستیم که شرایط آنها را هم مساعد کنیم.

به نظرت می توان به این مسئله امیدوار بود؟

- چرا که نه؟ مگر الان در استادیوم های والیبال و فوتسال و بسکتبال، بانوان حضور ندارند؟ مگر بانوان ما با پوشش در مسابقات جهانی شرکت نمی کنند. ما می توانیم و می خواهیم با پرسپولیس اولین باشگاهی باشیم که فرهنگ بالای هواداری را نشان دهیم و در کنار همه هواداران، تیم را تشویق کنیم. واقعا خسته شدیم از بس گفتند استادیوم 100 هزار نفری. وقتی ما را به استادیوم راه نمی دهند بهتر است نام این استادیوم را به استادیوم 100 هزار پسری تغییر بدهند!

اما در همین مدت بارها شاهد چاقوکشی و درگیری در تمرینات بوده ایم و فحاشی هم کم در حین تمرینات به وجود نمی آید. اینها همه موانع حضور شماها هستند.

- اولا مطمئن باشید آنها طرفدار پرسپولیس نبودند و کسانی هستند که می خواهند به وسیله این افراد تیم را به حاشیه ببرند. در ضمن مطمئن باشید مرد ایرانی اینقدر فرنگ بالایی دارد که ببیند خواهر و امثال خواهر او در استادیوم حضور دارد از الفاظ و رفتار اجتماعی مناسب استفاده کند. با مسوولان پرسپولیس صحبت کرده ایم و مطمئن باشید خبر ویژه ای طی چند روز آینده در این باره خواهید شنید.

از چه زمانی طرفدار پرسپولیس هستی؟

- از همان وقتی که رنگ ها را شناختم! ما خانواده ای پرسپولیسی هستیم و جز پرسپولیس تیم دیگری را نمی شناسیم.

تا به حال شده به استادیوم بروی؟

- یک بار تا آستانه رفتن به استادیوم بودم که پدرم ممانعت کرد. دوران راهنمایی بودم که بازی پرسپولیس و ابومسلم بود. تمام خانواده ام می خواستند به استادیوم بروند و قرار بود عمویم مرا با خودش ببرد که پدرم مانع شد. خیلی از این مسئله ناراحت شدم اما برد 4- یک پرسپولیس باعث شد تا آن مسئله را فراموش کنم.

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...