نسخه چاپی

شخصیت اسلامی برترسال 2012 انتخاب شد

شیخ یوسف اس تس(Sheikh Yusuf Estes)، مبلغ معروف مسلمان آمریكایی، به خاطر تلاش و فعالیت بی شائبه در تبلیغ و ترویج تصویر درستی از دین مبین اسلام به جهان غرب، به عنوان شخصیت اسلامی برگزیده ی سال 2012 انتخاب شد.

به گزارش نما به نقل از شفقنا، شیخ یوسف به خاطر تلاش های بسیاری که در زمینه ی تبلیغ و آموزش قرآن و خدمات گسترده به اسلام و مسلمانان و جامعه ی بشریت انجام داده است، از میان گروهی از چهره های برجسته و تاثیرگذار جامعه ی اسلامی، به عنوان شخصیت برگزیده ی اسلامی سال 2012 انتخاب شد.

تعداد زیادی از علما، دانشمندان، روسای جمهور و سازمان های مختلف طی 15 دوره برگزاری این اجلاس بین المللی در دبی، جایزه شخصیت برگزیده جهان اسلام را از آن خود کرده اند.

شیخ یوسف در یک خانواده ی پروتستان مستعد در زمینه ی ساز و موسیقی در تگزاس آمریکا متولد شد.

وی در سال1991 پس از ملاقات و آشنایی با یک مسلمان مصری، به دین اسلام گروید و از آن پس به تبلیغ و معرفی پیام راستین و چهره ی واقعی اسلام در غرب پرداخت.

وی با شور و اشتیاق وافری دراین زمینه فعالیت کرده و بارها در کانال های تلویزیونی مختلف ازجمله «پیس تی وی» و «ال هدی» حضور یافته و در وب سایت شخصی خو نیز همواره به معرفی و تبلیغ اسلام همت گماشته است.

بر اساس گزارش سایت رسمی آن اسلام، شیخ یوسف اس تس، همیشه در حال مطالعه و پژوهش درباره ی اسلام ، زبان عربی و قرآن کریم بوده و در عین حال همواره مشغول ترویج و معرفی پیام واقعی اسلام به جهانیان است.

دکتر شیخ یوسف اس تی، پایگاه اینترنتی و کانال خصوصی تلویزیونی به نام «گاید یو.اس تی وی» راه اندازی کرده که در حال حاضر 24 ساعته به پخش برنامه های اسلامی می پردازد.

وی همچنین وب سایت های مختلفی برای مخاطبان و مسلمانان انگلیسی زبان راه اندازی کرده است که از این میان می توان به «تیوب اسلام»، «چت اسلام»، و «ورلد پری اسکوول» (سایت آموزشی کودکان) اشاره کرد.

وی همچنین مدیرپایگاه اینترنتی www.islamtomorrow.com و مجمع جهانی جوانان مسلمان «نشنال چپلین» در ویرجینیای آمریکاست.

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...