نسخه چاپی

اجرای طرح اشتغال شبكه‌ای كلید خورد

وزیر كار با اعلام اجرای پایلوت طرح اشتغال شبكه ای در ۶ استان كشور، گفت: سازمان‌های كارآفرینی استانی احیا می شوند.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی ربیعی گفت: تعدادی از رشته‌های شغلی شناسایی شده و اشتغال‌های منطقه‌ای حول آنها ایجاد می‌شود و در همین راستا، به هسته‌های محلی نیاز داریم. در عین حال، آئین‌نامه سازمان‌های کارآفرینی استانی در حال احیا است و تا پایان سال ۹۵ آثار آن را مشاهده می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت:‌ در ۶ استان به صورت پایلوت طرح اشتغال شبکه‌ای اجرا می‌شود که گلستان هم یکی از آنهاست. به گفته ربیعی، اقتصاد در سال‌های گذشته با برنامه‌های نامناسب کوچک شده اما برنامه‌های متناسب با ارز در کشور به دست آمده است.

وی اظهارداشت: برنامه‌ریزی‌ها در گذشته به سمت اشتغال درست سوق نداشت و حتی در بخش‌هایی که وام‌های بانکی داده شد حمایت انجام نشد و آثار آن را امروز می‌بینیم. برای اینکه بتوانیم از این وضعیت خارج شویم، وضعیت اقتصاد باید تثبیت شود که نقش ارز در آن قابل توجه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در ۲ سال گذشته قیمت ارز تکان‌های شدیدی نداشت و برای مهار تورم و قابل پیش‌بینی بودن اقتصاد برنامه‌ریزی انجام شد. ربیعی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر خروج از رکود گفت: این طرح نمی‌تواند به سرعت اشتغال بزرگ ایجاد کند و باید به سمت بنگاه‌های کوچک و متوسط برویم.

۱۳۹۴/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...