نسخه چاپی

جزئیاتی از قرارداد ۵ ساله جهانبخش با آلكمار

مهاجم تیم ملی فوتبال كشورمان تیم جدیدش را در مصاف با آژاكس آمستردام همراهی نخواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علیرضا جهانبخش پس از درخشش در تیم NEC نایمخن هلند و کسب گاو طلایی در رقابت‌های ژوپیلر لیگ مشتریان زیادی در لیگ فوتبال این کشور پیدا کرد و در نهایت به تیم AZ آلکمار هلند پیوست.

باشگاه آلکمار پس از اینکه جهانبخش را در لیست خرید خود قرار داد، استیون برگوئیس را به تیم واتفورد فروخت تا برای حضور جهانبخش در این تیم جا باز شود. مهاجم 21 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان هم پس از این اتفاق مذاکراتی را با باشگاه آلکمار داشت که در نهایت با مسئولان این باشگاه به توافق برای عقد قراردادی پنج ساله رسید.

ستاره ایرانی تیم نایمخن برای انجام تست‌های پزشکی فردا راهی آلکمار خواهد شد و با سرمربی این تیم نیز مذاکراتی خواهد کرد و عکس یادگاری می‌گیرد. همچنین قرار است جهانبخش بازدیدی از ورزشگاه آلکمار داشته باشد تا چهارشنبه یا نهایتاً پنجشنبه قراردادش را به صورت رسمی به ثبت برساند.

به این دلیل که تیم آلکمار برای انجام بازی برگشت خود در مرحله مقدماتی لیگ اروپا مقابل تیم باساکسهیر استانبول فردا شب به ترکیه خواهد رفت، جهانبخش نمی‌تواند تا هفته آینده تمرینی با این تیم داشته باشد، اما به احتمال فراوان از روز جمعه تمرینات اختصاصی‌اش را آغاز می‌کند.

جهانبخش قرار است روز یکشنبه نیز در ورزشگاه اختصاصی آلکمار اولین دیدار این تیم در لیگ هلند را مقابل آژاکس به تماشا بنشیند و در اولین بازی غایب است.

۱۳۹۴/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...