نسخه چاپی

داوود احمدي نژاد:

جریان انحرافی به دنبال عناصر ضد ولایت فقیه برای انتخابات مجلس

عکس خبري -جريان انحرافي به دنبال عناصر ضد ولايت فقيه براي انتخابات مجلس

دبیر سابق كمیته دائمی پدافند غیرعامل كشور گفت: جریان انحرافی به دنبال فرستادن عناصر نامطلوب، نالایق و ضد ولایت به مجلس نهم است.

به گزارش نمانیوز به نقل از مهر، داوود احمدی نژاد عصر چهارشنبه در همایش سالگرد عملیات خیبر در اردبیل با بیان اینکه جریان انحرافی با پولهای غارت شده به عرصه انتخابات آمده اند، اضافه کرد: اگر جریان انحرافی با هزینه های کلان آمده است، مردم شهیدپرور و ولایی ایران با جان و دل در صحنه حاضر شده و توطئه های جریان انحرافی را خنثی می کنند.

وی یکی دیگر از اهداف جریان انحرافی را جدا کردن مردم از روحانیت دانست و افزود: جریان انحرافی با دروغگویی و شیطنتهای خود می خواهد مردم را از روحانیت جدا کند و مردم باید با اعتماد کامل پشت سر روحانیت حرکت کرده توطئه های این حلقه را یکی پش از دیگری خنثی کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه جریان انحرافی یک حلقه است، تصریح کرد: حلقه انحرافی که از آن به نام جریان انحرافی هم نام برده می شود، دنبال ایجاد چالش برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی هستند تا از این طریق حرکات بیداری اسلامی که در دنیا با نشات گرفتن از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته را دچاد مشکل کنند.

وی شیوه‌های جریان انحرافی را ظریف تر از جریانهای قبلی در کشور برشمرد و یادآور شد: بنابراین باید با گوش به فرمان ولایت بودن همه خطرات احتمالی برای انقلاب و منحرف کردن مسیر آن را دفع کنیم.

رئیس سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد ولایت با تمام وجود در صحنه است و حرکات مردم را رصد کرده و در صورت صلاحدید راهنمایی‌های لازم را برای انتخاب درست انجام می دهد.

نفوذ جریان انحرافی در عمق تشکیلات کشور

وی از نفوذ جریان انحرافی در تشکیلات کشور خبر داد و عنوان کرد: حلقه انحرافی شبکه خود را در تمامی تشکیلات کشور گسترش داده اما این بدان معنا نیست که جریان انحرافی راه به جایی خواهند برد بلکه این حلقه به هیچ جایی نخواهد رسید.

احمدی نژاد آمریکا، اسرائیل و انگلیس را هدایت کننده جریان انحرافی دانست و افزود: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان، اسرائیل را بازوان شیطان و انگلیس را فتنه گر نامیدند و این کشورها به جریان انحرافی چراغ راه نشان داده و با تعظیم کردن در برابر حلقه انحرافی، این حلقه را ملت خوبی نامیده اند.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی می خواهد محیط ولایی کشور را به چالش بکشاند، متذکر شد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشور با خواسته و تلاش امام راحل به عزت رسیدند و اگر امروز می خواهیم این عزت را حفظ کنیم باید پروانه وجود شمع ولایت باشیم.

دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور با اشاره طرح مکتب ایران را به جای مکتب اسلام از سوی جریان انحرافی گفت: با مکتب اسلام مردم ایران عزت پیدا کرده و عزت جریان انحرافی از بین می رفت، بنابراین سعی کردند به جای مکتب انسان ساز اسلام از مکتب ایران استفاده کنند.

وی یکی از اهداف این حلقه را تحت تاثیر قرار دادن مسیر اسلام در کشور دانست و تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی یکی از حماسه‌های الهی در کشور جاری شد و طبق فرمایش امام خمینی(ره) باید پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد تا حماسه الهی دوم نیز در کشور رخ دهد، اما جریان انحرافی می خواهد زمینه سازی برای حماسه الهی دوم را از ملت بگیرد و نگذارد اقیانوس بیکران الهی تمام قله ها را فتح کند که بی شک با راهنماییهای ولایت فقیه نمی تواند دست به چنین کاری بزند.

احمدی نژاد جریان انحرافی را پیاده نظام استکبار عنوان کرد و افزود: یاران این حلقه منافقانی هستند که با توبه تاکتیکی می‌خواهند انقلاب اسلامی ایران را از مسیر منحرف کنند و باید در مقابل آنها هوشیار و با بصیرت عمل کرد.

ارتقا نظام ولایی در گرو از خود گذشتگی است

وی با بیان اینکه جریان انحرافی در مسیر بیداری اسلامی هیچ حرکتی نکرده است، تصریح کرد: این حلقه می خواهد با یک هجمه اقتصادی کلان نارضایتی‌های جامعه را بالا برده و با فشار از پایین و چانه زدن از بالا که همان روش کارگزاران و مشارکت است، مردم را از ولایت دور کنند اما مردم فهیم ایران اسلامی این توطئه ها را خنثی کرده و سربازی ولایت را هرگز از دست نمی دهند.

رئیس سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری چندین همایش با محوریت بیداری اسلامی گفت: برگزاری این همایشها را باید در دفتر مقام معظم رهبری و نه در جای دیگر رصد کرد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی روز به روز بر شیطنتهای خود در کشور افزوده است، یادآور شد: امروز ملت ایران در سایه ولایت تمام منافع جریان انحرافی را به خطر انداخته که این از برکات ولایت است.

احمدی نژاد با اشاره به حضور مردم در نهم دی ماه 88 افزود: مردم در روز نهم دی ماه مشت محکمی بر دهان فتنه گران کوبیدند و مطمئنا از این به بعد فتنه ها بیشتر و گسترده تر خواهد بود چون قبلا نوچه های خود را به میدان می فرستادند اما الان خودشان به میدان آمده اند.

وی تنها راه خنثی سازی فتنه ها را ولایت مداری برشمرد و عنوان کرد: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را همان ولایت رسول اکرم (ص) دانسته بنابراین باید نظام ولایی را ارتقا دهیم و بین جوانان با تشریح عملکرد نظام ولایی، نظام ولایی را گسترش دهیم.

وی ارتقا نظام ولایی را در گرو از خود گذشتگی دانست و متذکر شد: ارتقا نظام ولایی تنها در سایه از خود گذشتگی محقق می‌شود و هر کس از خود گذشتگی داشته باشد، رستگار شده است.

دشمن به هجمه نرم روی آورده است

دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور با اشاره به هجمه های دشمنان در طول 33 سال گذشته اضافه کرد: در 33 سال گذشته دشمنان ایران و انقلاب، کشورمان را حتی یک روز و یک لحظه هم به حال خود رها نکرده اند بلکه در هر لحظه به فکر هجمه ای جدید برای کشور هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در شرایط فعلی به هجمه نرم روی آورده است، افزود: در سالهای اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به جنگ و هجمه سخت روی آورده بود و چون در این توطئه همه چیز عیال بود نتوانست کاری از پیش برد بنابراین در شرایط فعلی به جنگ نرم متوسل شده و مبارزه در این جنگ نیازمند آگاهی بخشی و هوشیاری است.

۱۳۹۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...