نسخه چاپی

اگر آمریكایی بودم با توافق مخالفت می‌كردم

«یووال اشتاینیتس» عضو ارشد كابینه نتانیاهو مسئول پرونده ایران ضمن رد اظهارات «ارنست مونیز» درباره برجام گفت: «اگر آمریكایی بودم با توافق هسته‌ای ایران مخالفت می‌كردم».

به گزارش نما به نقل از فارس، عضو ارشد کابینه نتانیاهو در پاسخ به اظهارنظر وزیر انرژی آمریکا درباره «برجام» گفت: اگر من آمریکایی بودم با توافق هسته‌ای ایران مخالفت می‌کردم».

وزیر انرژی آمریکا در جلسه توجیهی با خبرنگاران صهیونیست در پاسخ به این سئوال که اگر از نگاه یک اسرائیلی به توافق نگاه می‌کرد، هنوز از آن حمایت می‌کرد، گفته بود: «اگر من یک شهروند اسرائیلی بودم از توافق هسته‌ای حمایت می‌کردم. به نظرم تعداد نسبتا خوبی از اسرائیلی‌ها نیز چنین دیدگاهی دارند»(+).

در پاسخ به این اظهارات «ارنست مونیز»، یک مقام ارشد کابینه نتانیاهو که مسئول پرونده ایران نیز هست،‌ مخالفت خود را با این نقطه نظر وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد.

به گزارش شبکه صهیونیستی «آی ۲۴»، وزیر انرژی این رژیم و مسئول ارشد کابینه نتانیاهو در امور ایران مدعی شد: «من با این توافق هسته‌ای مخالفت می‌کنم چون توافق این موضوع را تضمین می‌دهد که ۱۰ سال آینده ایران یک کشور هسته‌ای قادر به تولید ده‌ها بمب هسته‌ای در هر ماه خواهد شد».

یووال اشتاینیتس همچنین مدعی شد: «من با این توافق مخالفت می‌کنم چون توافق می‌تواند سبب ایجاد مسابقه تسلیحات هسته‌ای بین ایران و کشورهای سنی عربی شود».

عضو ارشد کابینه رژیم صهیونیستی و از افراد نزدیک به نتانیاهو با اشاره مستقیم به اظهارات وزیر انرژی باراک اوباما درباره «برجام» گفت: «اگر من آمریکایی بودم با توافق هسته‌ای ایران مخالفت می‌کردم چون به ضرر امنیت ملی آمریکا، اسرائیل و همه کشورهای غربی است».

۱۳۹۴/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...