نسخه چاپی

عكس:: نامه سردار سلیمانی به خانواده شهید

سرلشكر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس كه نامش لرزه بر اندام دشمنان می اندازد در پاسخ به نامه خانواده های شهدای نگار كه چند روز پیش نگاشته شده است ، آنچنان متواضعانه جواب می دهد كه نمونه ای بارز از رفتارهای عمارگونه یاران رهبریست.

به گزارش نما به نقل از ماهان نیوز، سرلشكر حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به نامه خانواده های "شهدای نگار" كه پدران همرزمان سابقش در لشكر ۴۱ ثارالله بوده اند، آنچنان متواضعانه جواب می دهد كه نمونه ای بارز از رفتارهای عمارگونه یاران رهبریست. متن نامه بدین شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم


پدران و عزیزان بزرگوارم، خانواده معظم شهدای نگار؛ سرورانم، حضرات نگارستانی،هدایتی، پور احمدی، محمودی، فلاح، آریس، قاسمپور، مسجدی، شجاعی، پورمند، بنی اسدی و دیگر بزرگواران
سلام علیكم و رحمه الله و بركاته

از این كه با نامه مباركتان حقیر را كه افتخار سربازی شما و فرزندانتان را دارم ، قابل دانستید و برایم نوشتید خداوند را شاكرم و همچنین خدا را شكر می كنم كه مرا در چشم و دل شما قرار داد و این را برای خود افتخار و سرمایه ای بزرگ می دانم.همیشه شما پدران و مادران شهداء و فرزندان شهیدتان برای من همانند زیارتگاه هایی می مانید كه زیارت آنان نیازمند توفیق الهی است و افتخار می كنم كه در جمع شما حضور به هم رسانم . هر زمان اراده فرمودید برای دست بوسی خدمتتان خواهم رسید.

فرزند كوچكتان و ملتمس دعای خیرتان
قاسم سلیمانی

0.jpeg

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...