نسخه چاپی

حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان افزایش می‌یابد

عکس خبري -حمايت از شرکت‌هاي دانش‌بنيان افزايش مي‌يابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با برنامه‌ریزی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان افزایش می‌یابد.

به گزارش نما ، محمود واعظی در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار کرد: دولت یازدهم برنامه منظم و مشخصی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد تا بتوانیم در این راستا با استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در آستانه توسعه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه‌های سفر به اردبیل شرکت در شورای اداری استان، دیدار با فعالان حوزه فناوری و اطلاعات و تجار کشور آذربایجان و ترکیه است و در این سفر تصمیمات بسیار مهمی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل در نظر گرفته می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در سفر به اردبیل از نوار مرزی این استان با کشور آذربایجان بازدیدی به عمل می‌آید تا بتوانیم ارتباطات، فناوری و اطلاعات را با کشورهای هم‌جوار ازجمله ترکیه و آذربایجان را گسترش دهیم و همچنین در این سفر از گمرک بیله سوار بازدید می‌شود.

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان استان مزار شهدای والامقام بهشت فاطمه اردبیل غبارروبی شد و در این مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای گل یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

۱۳۹۴/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...