نسخه چاپی

طالقانی: فردوسی‌پور باید عذرخواهی كند

رییس هیات فوتبال خوزستان از رفع مشكل نور ورزشگاه تختی اهواز و برگزاری دیدار دو تیم استقلال اهواز و سیاه‌​جامگان در این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، عبدالکاظم طالقانی درپاسخ به این سوال که بازی دو تیم استقلال اهواز و سیاه​‌جامگان در ورزشگاه غدیر یا تختی اهواز برگزار می‌شود؟ اظهارکرد: با توجه به همکاری استانداری، اداره‌ کل ورزش و جوانان و پیگیری‌های اجرایی هیات فوتبال خوزستان، اقدامات جهت برطرف شدن مشکل نور ورزشگاه تختی اهواز تا جایی پیش رفت که ان​شاءالله این بازی روز جمعه، 16 مردادماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می​‌شود.

وی بیان کرد: استاندارد نور ورزشگاه باید 1200 لوکس باشد که نور ورزشگاه تختی اهواز 600 لوکس بود و البته فدراسیون با نور 1000 لوکس هم مشکلی ندارد و حتی در مسجدسلیمان، نور ورزشگاه 800 لوکس بود که بازی​‌ها در آن برگزار شد. با تدابیری که اندیشیده شد، نور ورزشگاه تختی به 800 لوکس به بالا رسید. این استادیوم نباید متروکه شود و ما تمام شرایط را برای بازی در آن آماده کردیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: از نظر ما تمام امکانات ورزشگاه تختی اهواز برای بازی استقلال اهواز و سیاه​‌جامگان آماده است، البته قرار است نمایندگانی از فدراسیون نیز جهت بازدید از این ورزشگاه به اهواز بیایند که تاییدیه آن‌ها هم باعث می​‌شود که این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود. زمین چمن ورزشگاه تختی نیز هیچ مشکلی ندارد. ان​شاءالله مشکل زمین چمن غدیر هم برطرف و برای بازی​‌های آینده، شرایط آن بهتر می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از عادل فردوسی‌​پور به دلیل انتقاد وی در برنامه نود نسبت به حضور تیم استقلال اهواز در لیگ برتر، عنوان کرد: او نسبت به این که استقلال اهواز از لیگ دسته دو به لیگ برتر آمد، صحبت‌هایی داشت و این اقدام را نادرست قلمداد کرد. سوال من از فردوسی‌​پور این است که آیا فوتبال یک صنعت است یا خیر؟ و اگر صنعت است و درآمدزایی دارد، پس در زمینه‌​های مختلف می​‌تواند درآمدزایی کند و تیمی که در لیگ یک قهرمان می‌​شود و نمی‌​تواند در لیگ برتر شرکت کند، می​تواند امتیاز خود را به فروش برساند.

طالقانی افزود: من در کل نسبت به صحبت‌​های فردوسی‌​پور در برنامه نود انتقاد دارم و نباید تیم قدمت‌​داری مانند استقلال اهواز که سابقه بسیاری در لیگ برتر دارد، به تمسخر گرفته شود و نباید این گونه درباره این تیم صحبت کند. او یک مجری است و حق ندارد به یک استان و یک تیم توهین کند. من به عنوان مسوول فوتبال استان نسبت به این موضوع معترض هستم و او باید از ما عذرخواهی کند.

۱۳۹۴/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...