نسخه چاپی

بنرهای پرطمطراق برای سفر روحانی

اگر این روزها در سطح شهرستان بهارستان قدم بزنید همه‌جا را پر از بنرهای می‌بینید كه برای خوش‌آمدگویی رئیس جمهور نصب شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، اگر این روزها در سطح شهرستان بهارستان قدم بزنید همه‌جا را پر از بنرهای می‌بینید که برای خوش‌آمدگویی رئیس جمهور نصب شده است.

در این بنرهای عبارات نامتعارفی مانند آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد، خبر آمد خبری در راه است و ... در زیر عکس جناب روحانی برای خوش‌آمدگویی به وی درج شده است، عبارتی که عموماً برای آمدن یک رئیس جمهور به شهرستانی به کار نمی‌رود.

همین چند ماه پیش بود که فرماندار بهارستان در شورای اداری این شهرستان از فرهنگ بنر زدن و تبلیغات بنری مسئولین بهارستان انتقاد کرد و خواست مسئولین به جای بنر زدن راه دیگری را برای تبلیغات اقدامات خود پیدا کنند و در صورت انجام پروژه‌ای یا انتصابی شهر را پر از بنر نکنند.

در اردیبهشت ماه هم وقتی سرپرست وقت شهرداری گلستان بعد از انتخاب خود به آن سمت، شهر گلستان را مملو از بنرهای خویش کرد فرماندار بهارستان نسبت به اقدام وی واکنش نشان داد و از وی انتقاد کرد.

این قبیل اقدامات و سخنان از جانب فرماندار بهارستان قابل تقدیر بود و همه را امیدوار کرد تا با ادامه این روند فرهنگ زدن بنرهای بزرگ و طویل برای هر مناسبت و انتصاب کوچکی که جز زشتی سطح شهر چیز دیگری به همراه نداشت، از شهرستان بهارستان رخ برچیند.

ولی متأسفانه حال دیده می‌شود برای حضور رئیس جمهور در شهرستان بهارستان دوباره فرهنگ زدن بنرهای بزرگ و پرطمطراق به شهرستان بهارستان آن هم از جانب فرمانداری بازگشته است و شهر را به اصلاح زیر بنر دفن کرده است.

سئوال این است که فرمانداری که مخالف بنر زدن در شهر است چرا خود شهر را پر از بنرهای رئیس جمهور کرده است؟ نصب بنر با آن عبارات و اشعار چه معنای می‌تواند داشته باشد؟ چه تفاوتی می‌کرد اگر در بنرها به جای اشعار درج شده از یک متن ساده خوش‌آمد گویی استفاده می‌شد؟ مبادا آن اشعار برای این است که توجه بیشتری از جانب رئیس جمهور جلب شود؟ مگر متن بنرها در تصمیمات و عنایات رئیس جمهور تأثیرگذار است؟ و ...

شاید لازم به یادآوری باشد که مقام معظم رهبری در هر سفری که به استان‌ها و شهرستان‌های کشور انجام می‌دهد از مسئولین آن شهرستان درخواست دارد که از زدن بنر خوشامدگویی برای وی در سطح شهر خودداری کنند تا پول بیت‌المال صرف هزینه این نوع کارهای بی‌دلیل نشود.

۱۳۹۴/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...