نسخه چاپی

حذف كره جنوبی از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ژاپن با برتری مقابل كره جنوبی، ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی موفق شد نایب قهرمان دور قبلی رقابت ها را حذف كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا پس از یک روز استراحت از ساعت 13 امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی با برگزاری دیدار بین تیم های ملی والیبال ژاپن و کره جنوبی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی آغاز شد.

ملی پوشان ژاپنی در این جدال سنگین و پا یا پای توانستند سه بر دو کره جنوبی را شکست دهند و به عنوان نخستین تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

ملی پوشان کره ای در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای (25-23، 25-16و 15-13) مغلوب ژاپن شدند تا از راه یابی به جمع چهار تیم برتر بازبمانند.

ژاپن در مرحله مقدماتی دو پیروزی برابر بحرین و سریلانکا داشت و مقابل چین مغلوب شده بود و در مرحله دوم نیز دو شکست برابر استرالیا و قطر تجربه کرده بود و به عنوان تیم چهارم گروه F حریف کره ای شد که از ابتدای این مسابقات در تمام رقابت ها پیروز میدان بود.

سامورایی ها با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و برای رسیدن به فینال باید با مقابل برنده مسابقه قطر و چین تایپه حاضر شوند. همچنین کره جنوبی برای کسی عناوین پنجم تا هشتم باید در برابر بازنده دیدار قطر و چین تایپه مسابقه دهد.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده است و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

۱۳۹۴/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...