نسخه چاپی

رازگشایی از جلسه‌ای كه حاصلش ماجرای لو رفتن اطلاعات رختكن استقلال بود

بهرام افشارزاده روز گذشته حاضرین در رختكن تیمش را متهم كرد كه اطلاعات تیم را فصل قبل به رقبای استقلال می دادند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، حرف های آتشین بهرام افشارزاده موجی جدید را در فوتبال ایران به پا کرده است. اینکه رختکن شلوغ فصل قبل استقلال که هر کسی در آن رفت و آمد داشته، نه تنها آرامش رختکن را به هم می زدند که باعث می شدند اطلاعات رختکن تیم به بیرون برود. این البته ادعای مدیر باشگاه استقلال است که در مصاحبه اش مطرح کرده بود. او از بازی استقلال با نفت تهران اسم برده بود و اینکه این اطلاعات در بین دو نیمه بازی استقلال و نفت به بیرون رفته است. یعنی یا بازیکنان ، یا اعضای کادرفنی و یا افراد غیر متفرقه ای که تعدادشان در نیمکت استقلال کم هم نبوده ، در بین دو نیمه بازی و درحالی که قلعه نویی تاکتیک تیمش را می گفته ، موبایل روشن می گذاشتند تا مربی حریف ، اطلاعات این تیم را بداند.

اعترافی که البته کمی دور از ذهن است و علیرضا منصوریان در پاسخش خیلی محترمانه گفت چنین چیزی را نباید افشارزاده باور کند. نفت تهران ، فصل قبل و در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داد. در بازی اول با نتیجه دو بر صفر که گل اول این تیم در همان 3 دقیقه ابتدایی به ثمر رسید و کلا در تختی صاحب بازی بود. تیم منصوریان در آن بازی و در 15 دقیقه آخر می توانست شکستی دور از باور را به قلعه نویی تحمیل کند اما منصوریان به تیمش دستور آرام کردن بازی را داد تا بعد مسابقه مدیران نفت از او برای اینکه رعایت تیم محبوبش را کرده کمی دلخور باشند ، چون اعتقاد داشتند در هفته های پایانی لیگ به تفاضل گل محتاج می شود.
در بازی برگشت هم نفتی ها در مصاف با استقلال از نقطه ای به گل رسیدند که تاکتیک همیشگی شان بود. یک کرنر از مبعلی و ضربه سر تماشایی پادووانی . نفت فصل قبل گل های زیادی از این مسیر زد و حتی قبل از این بازی ، با اینکه برنامه 90 چنین تصویری را در آنالیزش بارها تکرار کرد اما دوباره استقلال قلعه نویی از همان جا گل خورد. نکته ای که جمله:«مسیر گل زدن به استقلال را به نفتی ها لو داده بودند» را رد می کند. اما چه شد که افشارزاده چنین سخنانی را گفت؟
ماجرای جلسه در دفتر گرشاسبی
حمید گرشاسبی رئیس تربیت بدنی استان تهران بلافاصله بعد از انتصاب به عنوان مسئول ورزش تهران تصمیم گرفت تا کاری کند که تیم های تهرانی لیگ برتر قدرتمند تر باشند ف برای همین مدیران تیم های تهرانی را دور هم جمع کرد. جلسه ای که از 4 بعد از ظهر تا تقریبا 10 شب طول کشید. در این نشست ف مدیران حرف های زیادی زدند و بحث های گوناگونی شد. افشارزاده حالا می گوید آنچه مطرح شده یا چیزی شبیه به این را اولین بار مدیر باشگاه نفت یعنی قنبرزاده مطرح کرده است. حرفی که البته مدیر باشگاه نفت تکذیبش می کند و می گوید:«من؟ راستش معذوریت اخلاقی برای گفتن حرف های آن جلسه دارم و نمی توانم درباره اش حرف بزنم اما من چنین چیزی نگفتم آقای افشارزاده از شرایط باشگاه دل پر دردی داشتند و گلایه های زیادی کردند و یکی از آنها هم چیزی شبیه به آنی بود که رسانه ای شد.»

قنبرزاده خیلی علاقه ای به گفتن جزئیات ندارد و افشارزاده هم از اینکه وارد این بحث شده پشیمان است. اما آنچه در دل این جنجال خبری برای رسانه ها ماند ، پیگیری سوژه بود. اینکه اسامی مختلفی چون آقای میم یا آقای سین متهم شده اند. آنهایی که از دل تیم هستند. ولی اینکه مربی و اعضای کادرفنی یک تیم اجازه بدهند گوش نامحرمی در تیم شان باشد ، از تیمی مثل استقلال پارسال تنها بر می آید. تیمی که در رختکنش از نوه سید احمد آقا خمینی تا غول برره و دوستان مربی و هنرپیشه های خنده بازار به راحتی رفت و آمد داشتند.
محیطی که ذرات خانه یک مربی است و باید هم خلوت باشد و هم امن. برای استقلالی که سراپا بجران بوده ، بیش از هر چیز شلوغی و ناامنی رختکن یک ضعف بوده که گناهش قبل از همه بر گردن تیم سرپرستی و فنی باشگاه است.

۱۳۹۴/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...