نسخه چاپی

زمان پخش سری دوم «در حاشیه»

مدیر شبكه سه سیما گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سری دوم سریال «در حاشیه» پس از ایام عزاداری ماه های محرم و صفر به روی آنتن می رود.

به گزارش نما، «غلامرضا میرحسینی» در گفت و گو با فارس درباره آخرین وضعیت سری دوم مجموعه «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری گفت: تاکنون حدود 10 قسمت از فیلمنامه سری دوم نوشته شده و گروه سازنده به صورت هم زمان در لوکیشن جدید مستقر شده و در حال طراحی و ساخت دکورهاست.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر حضور بازیگران سری اول، بازیگران جدیدی نیز در سری دوم حضور خواهند داشت. تلاش ما نیز این است که این مجموعه با آرامش بیشتر و زمان بیشتری تولید شود و بتواند لحظات دلنشینی برای خانواده ها فراهم کند.

مدیر شبکه سه درباره زمان پخش این مجموعه نیز گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر سریال تنهایی لیلا پخش می شود و بعد از آن نیز مجموعه خانم و آقای سنگی را روانه آنتن خواهیم کرد، فرصت باقی مانده برای به روی آنتن بردن در حاشیه با توجه به فرارسیدن ماه های محرم و صفر کافی نیست و این مجموعه را بعد از ایام سوگواری پخش خواهیم کرد.

به گزارش فارس، سری اول این مجموعه که به یک بیمارستان و پزشکان غیرمتعهد آن می‌پرداخت، از سوی جامعه پزشکی با واکنش‌های متعددی روبرو شد و همین نکته باعث شده مهران مدیری برای پرهیز از گرفتار شدن دوباره در دام حاشیه، متن‌های نگارش شده سری دوم را که ماجراهای آن در زندان می گذرد را علاوه بر ارائه به سازمان صداوسیما به سازمان زندان‌ها نیز ارسال کند و پس از تائید، کار فیلمبرداری را آغاز کند.

در این سریال که مهدی ژوله، خشایار الوند، الهه زارع‌نژاد و... تیم نویسندگی‌اش را زیر نظر مهران مدیری تشکیل می‌دهند، سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرایی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، جوانه دلشاد، سید جواد رضویان، آذین رئوف، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، گل ناز عباسی، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی ‌نقش‌آفرینی کردند.

۱۳۹۴/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...