نسخه چاپی

جلالی: نكونام هنوز می تواند ملی‌پوش باشد

سرمربی سایپا ادعا می‌ كند كه آینده نشان می‌ دهد جواد نكونام هنوز هم می‌ تواند یك مهره تاثیرگذار برای تیم‌ملی باشد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، مجید جلالی در مورد پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر راه‌آهن گفت: من از این بازی خیلی راضی ام چون این پیروزی نشان می‌ دهد که تیم ما در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. ما از بازی با گسترش فولاد خیلی بهتر بازی کردیم و بنابراین من کاملا از این نتیجه راضی هستم.

او ادامه داد: البته ما هنوز هم می‌ توانیم خیلی پیشرفت کنیم. اگر شما بازی را دیده باشید متوجه می‌ شوید که بازیکنی مثل ابراهیم صادقی، روزبه شاه علیدوست، جواد نکونام که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و غلامرضا رضایی نسبت به بازی قبلی خیلی بهتر بودند؛ این موضوع نشان می‌ دهد که تیم ما می‌ تواند خیلی پیشرفت کند.

سرمربی سایپا از عملکرد جواد نکونام حسابی راضی است: جواد برای ما بسیار خوب بازی کرد و حضور او می‌ تواند برای ما خیلی موثر باشد، ما بازیکنان جوانی داریم که می‌ خواهند پیشرفت کنند و قطعا حضور نکونام می‌ تواند برای ما یک الگوی بسیار خوب باشد. من حتی بعد از بازی به بازیکنانم گفتم که از مدل گرم کردن نکونام الگوبرداری کنند. با وجود اینکه جواد نکونام بازیکن ذخیره ما بود، از اول نیمه دوم بدنش را گرم کرد و زمانی که به زمین رفت بسیار خوب و تاثیرگذار بازی کرد.

او در پاسخ به این سوال که چرا نکونام در ترکیب اولیه سایپا حضور نداشت هم گفت: به هر حال جواد کمی دیر به جمع مان اضافه شده و چه از نظر آمادگی و چه از نظر هماهنگی با سایر بازیکنان کمی به زمان نیاز دارد تا بتواند توانایی های خودش را به صورت صددرصد نشان دهد.

جلالی در مورد شائبه هایی که در مورد بازگشت جواد نکونام به تیم‌ملی هم وجود دارد گفت: نکونام می‌ تواند هنوز هم برای تیم‌ملی بازی کند و در آینده همه بیشتر به این موضوع یقین پیدا خواهند کرد.

سرمربی سایپا در پایان در مورد عملکرد راه‌آهن هم گفت: راه‌آهن تیم بسیار خوبی است ولی ما تمریناتمان را زودتر شروع کردیم و شرایط بهتری داشتیم. با این حال راه‌آهن نسبت به شرایطش بسیار خوب بازی کرد و شما در آینده خواهید دید که چقدر این تیم می‌ تواند موفق باشد.

۱۳۹۴/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...