نسخه چاپی

انتشار مجدد مجموعه عكس‌هایی كه رهبر انقلاب از آن استقبال كردند

عکس خبري -انتشار مجدد مجموعه عکس‌هايي که رهبر انقلاب از آمجموعه چهار جلدي «عکس هاي انقلابي» اکبر ناظمي شامل «عکس انقلاب»، «زنان»، «کودکان و نوجوانان» و «شعارها و ديوارنوشته‌ها» توسط انتشارات سوره مهر براي دومين بار منتشر مي‌شود.  ن استقبال کردند

از آمجموعه چهار جلدی «عكس های انقلابی» اكبر ناظمی شامل «عكس انقلاب»، «زنان»، «كودكان و نوجوانان» و «شعارها و دیوارنوشته‌ها» توسط انتشارات سوره مهر برای دومین بار منتشر می‌شود. ن استقبال كردند

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، این چهار کتاب شامل 365 قطعه عکس از مجموعه عکس‌های اکبر ناظمی است که همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.

مجموعه عکس‌های منتشر نشده ناظمی در چهار عنوان «عکس انقلاب»، «زنان»،«کودکان و نوجوانان» و «شعارها و دیوارنوشته‌ها» وقایع فعالیت‌های خودجوش و حضور یکپارچه ملت ایران را از مردادماه 1357 تا پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر می‌کشد.

جلد اول این مجموعه کتاب، سال 1388 در تیراژ 2500 جلد منتشر شد که با استقبال علاقه‌مندان به تاریخ، هنر عکاسی و دانشجویان به چاپ دوم رسید.

در این چهار جلد، بخشی به عنوان «چکیده وقایع انقلاب 1357» ضمیمه شده که فهرست‌وار به اتفاقات مهم روزهای پر التهاب انقلاب می‌پردازد. علاوه بر این بخش، در دو کتاب «زنان» و «شعارها و دیوارنوشته‌ها» با استناد به عکس‌های موجود در کتاب، بیوگرافی شخصیت‌های موثر در انقلاب بخش دیگری از این کتاب‌ها را تکمیل می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، در استراحت کوتاهی که در کنار غرفه انتشارات سوره مهر داشتند، از مجموعه «کتاب عکس انقلاب»؛ مجموعه عکس‌های منتشر نشده اکبر ناظمی از روزهای انقلاب اسلامی دیدن کردند و با تورق این کتاب، از این مجموعه استقبال و از تولید کنندگان آن تشکر کردند.

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...