نسخه چاپی

پیام تبریك رئیس رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار

محمد سرافراز رئیس رسانه ملی درپیامی ضمن تبریك روز خبرنگار گفته است كه در ماه‌های اخیر رسانه ملی حركتی را شروع كرده كه موجب ارتقای كیفی تولیدات خبری و افزایش میزان مخاطبان بخش‌های خبری شده است.

به گزارش نما ، محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار رسانه ملی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران حوزه‌های مختلف سازمان صداوسیما تبریک گفت.

متن پیام رئیس رسانه ملی به این شرح است:

ن والقلم و مایسطرون

هفدهم مرداد، روز خبرنگار و روز بزرگداشت انسان‌های وظیفه‌شناس و سخت‌کوش است. طلایه‌داران عرصه خبر که با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی‌بخش را در می‌نوردند تا به ساحل حق‌طلبی برسند. امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است. آنان که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش‌اند. کسانی که پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند و این گوهر گرانمایه را با ثمن بی‌مایه اربابان رسانه‌های زر و زور معامله نمی‌کنند و به انحصارطلبان رسانه‌ای جهان اثبات کرده‌اند که صدای حق و حقیقت هیچگاه خاموش‌شدنی نیست.

اهمیت جایگاه و نقش خبرنگار تا حدی است که با وجود توسعه و تعدد رسانه‌ها و گسترش فناوری‌های نوین در دنیای امروز، همچنان در رسانه‌ها نقشی موثر و محوری دارند و با تخصص و نحوه عملکردشان، به شبکه‌ها هویت می‌دهند؛ به‌گونه‌ای که شبکه‌های خبری را با نام و میزان اعتبار خبرنگارانشان می‌شناسند و می‌سنجند. رسانه ملی نیز که به پشتوانه تلاشگران عرصه خبر، امروز در قامت مرجع و رسانه‌ای معتمد بر قله اقتدار و اعتبار ایستاده است و در مقاطع حساس توانسته با درک صحیح از بحران‌ها و جریان‌سازی‌های خبری و کشف و رونمایی از اهداف پشت پرده کشورهای سلطه‌گر، حقایق رویدادها را به جهانیان مخابره کند، این جایگاه خود را مرهون تلاش خبرنگاران در حوزه‌های مختلف می‌داند؛ خبرنگارانی که سطر سطر اخبار و واژه واژه گزارش‌هایشان در شبکه‌های ملی و برون‌مرزی، کارنامه پرافتخار رسانه ملی را در طول این سال‌ها رقم زده است. حرکت ارزشمندی که پس از آغاز دوره جدید فعالیت رسانه ملی، با تلاش بی‌وقفه خبرنگاران و کارکنان حوزه‌های مختلف خبری سازمان در پوشش رویدادهای مهم داخلی و بین‌المللی و اتخاذ رویکرد و نگاهی نو در تهیه مستندها و گزارش‌های خبری متنوع، موجب ارتقای کیفی تولیدات خبری و افزایش میزان مخاطبان بخش‌های خبری در ماه‌های اخیر شده است که امیدوارم این روند رو به رشد با همدلی و همراهی و عزم جدی همه همکاران رسانه ملی همچنان ادامه یابد.

در پایان، این روز بزرگ را به همه همکاران و به‌ویژه خبرنگاران حوزه‌های مختلف سازمان تبریک می‌گویم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار رسانه ملی به‌ویژه شهید غلامرضا رهبر و شهدای سانحه سقوط هواپیمای C130، توفیق ادامه راه این بزرگمردان و انجام رسالت خطیر و حفظ میراث عظیمی را که با اهدای خون این خبرنگاران شهید به ما رسیده است، از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد سرافراز. رئیس رسانه ملی

۱۳۹۴/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...