نسخه چاپی

مربیان پیش‌دبستانی در اولویت استخدام

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی این وزارتخانه در اولویت هستند، گفت: طرح «معلم راهنما» در مدارس روستایی اجرا می‌شود.

به گزارش نما، محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که «وضعیت مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: قرار شده است مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی در اولویت باشند.

وی ادامه داد: مقرر شده است پذیرش در آزمون استخدامی به‌صورت منطقه‌ای برگزار شود و مناطق رشته و جنسیت مورد نیاز خود را اعلام کرده‌اند؛ اگر مربیان پیش‌دبستانی در آن رشته و جنسیت مورد نیاز باشند، در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

دیمه‌ور با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید گفت: یکی از برنامه‌ها، حضور معلم راهنما در مدارس روستایی کشور است که سال‌ها حذف شده بود.

وی افزود: طرحی برای توانمندسازی معلمان با سابقه پنج سال داریم که تمام معلمانی که سابقه خدمتشان زیر پنج سال است، تحت پوشش یک دوره مطالعاتی، آزمون و کارگاه‌های آموزش قرار می‌گیرند و به زودی جشنواره‌ای برای کلاس‌های چند پایه در نیشابور برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...