نسخه چاپی

امكان خرید آنلاین انشعاب آب در تهران

با راه اندازی سامانه جامع امور مشتركین آبفای استان تهران، امكان خرید آنلاین انشعاب آب در تهران فراهم شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پرداخت دوباره هزینه های نصب انشعاب آب در برخی شهرک های استان تهران، سردرگمی شهروندان در ادارات برای مطلع شدن از فرآیند درخواست انشعاب، زمان بر بودن نصب انشعاب و عدم پاسخگویی کامل برخی متصدیان در شرکت های آب و فاضلاب، فعالیت شرکت های خصوصی آبرسانی و عدم نظارت دقیق بر این فعالیتها و ... مشکلاتی است که قرار است با راه اندازی امکان خرید آنلاین انشعاب آب در تهران برطرف شوند.

سید رسول باقری معاون نظارت بر درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران از راه اندازی سامانه جامع امور مشترکین آبفای استان تهران خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از این سامانه، متقاضیان انشعاب آب می‌توانند با مراجعه به بخش مشترکین پایگاه اینترنتی آبفای استان به نشانی www.tpww.ir و یا پایگاه‌های اینترنتی شرکت‌های زیرمجموعه آن از طریق ثبت درخواست و درج کلیه مدارک لازم، خرید انشعاب آب و پرداخت هزینه‌های مرتبط را به صورت کاملاً تراکنشی انجام دهند.

وی افزود: در فاز دوم راه‌اندازی این سامانه، امکان فروش تراکنشی و برخط انشعاب آب به متقاضیان نیز به بهره‌برداری رسیده است.

طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، امکان مشاهده همه اطلاعات و سوابق مربوط به مشترکان از جمله آخرین قبض مشترک و پرداخت قبض از طریق اتصال به درگاه بانک سامان و نهایتاً ثبت و نمایش پرداختی مشترک و به‌روزرسانی هم‌زمان مانده بدهی مشترک در این سامانه وجود دارد.

۱۳۹۴/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...