نسخه چاپی

در راه ایران؛

حركت غول بالونی ضد فرهنگ با نقاب اینترنت وای فای رایگان و بدون فیلتر

عکس خبري -حرکت غول بالوني ضد فرهنگ از طريق اينترنت واي فاي رايگان بدون فيلتر

این تكنولوژی فوق پیشرفته كه توسط غول اینترنتی آمریكایی یعنی گوگل به رایگان به مردم سریلانكا اهدا شده قرار است به زودی در هر نقطه ای از زمین كه آمریكائی ها بخواهند، فعالیت خود را شروع كند.

مهدی ده مرده-به گزارش نما ،گذشته ما  ایرانی ها نشان داده که در اکثر اوقات با تهاجم نسبتی نداشته ایم اما دفاع در قاموسمان خوب ریشه دوانیده، به عبارتی ملت ما بیش از آنکه مهاجم باشد مدافع است و این خصلت ریشه در اعتقاد ایرانیان مسلمان به احترام به دین و مسلک دیگران دارد. ما ملتی صلح دوست و مخالف جنگ هستیم که تا کسی به ما حمله نکند و یا ضربه ایی نزد از خود دفاعی نمی کنیم. این خصلت اما در بعضی جاها به ضرر ما تمام شده و اوج آن در بحث شبیخون فرهنگی است که همچنان یا تهاجم را باور نداریم و یا اگر باور هم داریم باز یک مدافع هستیم. ایستاده ایم در گوشه ائی تا غرب هر لحظه به شیوه ای، فرهنگ و اعتقادات ما را مورد هجوم قرار دهد و ما دفاع کنیم که متاسفانه دفاع ما در زمینه فرهنگی نیز به شیوه درستی معمولاً اجرا نشده و ضربات مهلکی بر روح و جان ملت ما و بویژه جوانان این مرزو بوم وارد شده است.
 در اين راستا رهبري معظم انقلاب نيز بارها  اين مهم را گوشزده كرده‌اند. ايشان تهديدات فرهنگي را در چند مرحله در قالبهای مختلف "تهاجم فرهنگي"، "شبيخون فرهنگي" و نهايتا "ناتوي فرهنگي" بيان داشته اند  و براي مقابله با اين روند، خواهان برنامه ریزی درست از سوی مسئولان امر شده اند. اما باز به گفته خود معظم له در مناسبتهای مختلف این مبارزه عملیاتی نشده است.
*"من یک وقت گفتم دشمنان «شبیخون فرهنگى» مى‌زنند. این ادعا راست است و خدا مى‌داند که راست است. بعضى نمى‌فهمند؛ یعنى صحنه را نمى‌بینند...من که با چشم خودم کأنه دارم تهاجم فرهنگى را مى‌بینم، مى‌توانستم موارد را نشان بدهم. در چندین سخنرانى نشان هم دادم؛ اما بعضی‏ها شروع کردند به انکار تهاجم فرهنگى! و گفتند: نه آقا، چنین چیزى وجود ندارد!"
- دیدار با دانشجویان 18/08/1385
*"در حال حاضر، یک جبهه‌بندى عظیم فرهنگى که با سیاست و صنعت و پول و انواع و اقسام پشتوانه‌ها همراه است، مثل سیلى راه افتاده تا با ما بجنگد. آثارش هم به‌گونه‌یى است که تا به خود بیاییم، گرفتار شده‌ایم."
- سخنرانى در دیدار با مجمع نمایندگان طلاب و فضلاى حوزه‌ى علمیه‌ى قم- 07/09/1368
*" امروز در دنیا، متأسفانه این عادت زشت وجود دارد که سردمداران و قدرتمندان نظامى و مالى دنیا همه‌ى ملت‏هاى دنیا را مورد اهانت قرار مى‌دهند که «شما چرا مثل ما زندگى و رفتار نمى‌کنید؟!» مسأله‌ى تهاجم فرهنگى که بنده بارها بر آن تکیه کرده‌ام، یک بخش عمده‌اش مربوط به همین قضیه است."
بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم در «صحن امام خمینى» حرم حضرت على‌بن‌موسى‌الرضا(ع) 03/01/1374

حالا این مطلب را بادقت بیشتری بخوانید!

"در دهم مرداد ماه 1394 بالن نوفناورانه گوگل به آسمان کشور سریلانکا رسید و بنا به تایید همه خبرگزاریها از همان ساعات نخست، تمامی خاک این کشور تحت پوشش اینترنت وای فای پرسرعت،رایگان و صد البته بدون فیلتر قرار گرفت!
این تکنولوژی فوق پیشرفته که  توسط غول اینترنتی آمریکایی یعنی گوگل به رایگان به مردم سریلانکا اهدا شده  قرار است به زودی در هر نقطه ای از زمین که آمریکائی ها بخواهند، فعالیت خود را شروع کند و باز صد البته یکی از این مراکز ایران اسلامی استکبارستیز است. خبر دیگر در همین زمینه حاکی از آن است که
شرکت فیس بوک نیز پهباد خورشیدی را ابداع کرده است که می تواند بدون نیاز به سوخت در آسمان پرواز کرده و اینترنت وای فای پرسرعت اهدایی فیس بوک را به هر نقطه ائی که بخواهند ارسال کنند."
همه می دانیم که این پروژه های هزینه بر که با همکاری سازمان هوانوردی آمریکا تولید و اجرایی شده در ظاهر امر غیر از هزینه چیزی عاید کشور آمریکا نمی کند اما نکته مهم چیز دیگری است. بله! شیوه دیگری از تهاجم فرهنگی در راه است و این بار از طریق اینترنت وای فای رایگان بدون فیلتر.
حرکتی دوباره برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی و استحاله فرهنگی جوانان این مرزو بوم.
آمریکائی ها ضمن آنکه با این روش فرهنگ ما را بار دیگر تحت تهاجم قرار می دهند به علت آنکه سرورهای این ابزار نیز در آمریکا قرار دارد هزینه های جاسوسی اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی خود را به شدت کاهش می دهند. به این سئوال هم فکر کنیم بد نیست  که چرا در دوران تحریم های ظالمانه کشورمان، همه چیز حتی داروی بیماران خاص هم تحریم شد اما اینترنت ما نه؟
این پازل ها را باید کنار هم چید تا به جواب درست رسید!
مسئولان امر خواهش می کنیم این بار قبل از آنکه به ما حمله شود فکری کنید و چاره ائی بیندیشید. این یک جنگ تمام عیار است همانطور که رهبری معظم بارها فرموده اند.

۱۳۹۴/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...