نسخه چاپی

اظهارات نماینده حماس درباره سفر مشعل به تهران

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران تأكید كرد: مقدمات دیدار خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس از ایران، در حال انجام است.

به گزارش نما به نقل از العالم، خالد قدومی نماینده حماس روز یکشنبه در گفت و گو با پایگاه " الرساله نت" تأکید کرد: با توجه به پیچیدگی های وضعیت منطقه هنوز زمان برگزاری این دیدار مشخص نشده است تا انجام آن لغو یا دچار تأخیر شود.

نماینده جنبش حماس در تهران، با رد هر گونه تنش در روابط طرفین اعلام کرد مقام های ایرانی قول داده اند روابط طرفین در مرحله آینده گسترش خواهد یافت.

قدومی افزود: روابط حماس با تهران همچنان برقرار است، نشست با مقام های ایرانی ادامه دارد و دیدارهایی میان طرفین در ایران و خارج از این کشور، برگزار شده است.

این مقام حماس تأکید کرد جنبش به برقراری روابط متعادلی با همه طرف های منطقه پایبند است و هدفش از برقراری روابط با برخی اطراف، آسیب رساندن به طرف مقابل نیست.

نماینده حماس با اشاره به تلاش ها برای تخریب رابطه این گروه با ایران گفت: حماس بر محور قرار گرفتن قضیه فلسطین به عنوان وجه مشترک کلیه طیف های امت اسلامی تأکید دارد.

ناصر قدومی در پایان تصریح کرد: حماس تأکید دارد کلیه تلاش ها به دور از اختلافات در راستای این قضیه بسیج شده و به کار گرفته شود.

۱۳۹۴/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...