نسخه چاپی

برگزاری كلاس های تزكیه برای دبیرستانی ها

عکس خبري -کلاس هاي تزکيه براي دبيرستاني ها

دومین دوره كلاس های تابستانی كودك و ‌نوجوان در «مدرسه دانشجویی تزكیه و تعلیم» آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از ایکنا، این کلاس ها به مدت دو ماه در مرداد و شهریور برای همه مقاطع تحصیلی (دبستان و ‌دبیرستان) برگزار می شود. این کلاس ها در دو دسته بندی پسرانه و دخترانه و در قالب کلاس های مهارتی با محوریت کاردستی و نقاشی برای دبستانی ها بر اساس دوره های رشد مبتنی بر قرآن و روایات و کلاس های آشنایی با سوره های قرآن برای دبیرستانی ها برگزار می شود.
در ادامه این گزارش آمده است که مدرسه تزکیه و‌تعلیم یکی از مدارس تخصصی «مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌ السلام» دانشگاه تهران است. این مجمع به منظور ترویج فرهنگ تدبّر در قرآن، آموزش روش ‌های آن و همچنین انجام پژوهش ‌های مبتنی بر قرآن و عترت علیهم السلام، در حوزه‌ های مختلف، راه اندازی شده است. این مجموعه جهت نشر پژوهش‌ های قرآنی تدوین شده، انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام را ثبت نمود که در پایان دومین سال فعالیت خود توانسته است به مدد الهی، درحدود 80 اثر بنیادی و کاربردی را منتشر نماید. از دیگر مدارس تخصصیِ مجمع مدارس دانشجویی قرآن و‌ عترت علیهم السلام می توان به مدارس هنر و رسانه، مدرسه اهل بیت نبوت علیهم السلام (خانواده)، مدرسه حفظ تدبر محور قرآن، مدرسه طب اسلامی، مدرسه علوم اجتماعی، مدرسه آموزش مجازی و... اشاره کرد.
لازم به ذکر است که علاقه مندان برای شرکت در این دوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس های تابستان مدرسه تزکیه و‌ تعلیم به آدرس زیر مراجعه فرمایند:
http://www.quranetratschool.ir

۱۳۹۴/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...