نسخه چاپی

فیلم‌های سینمایی آخرهفته تلویزیون + خلاصه فیلم

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پنجاه درصد زندگی»، «رایزن عشق» / «گربه كلاه به سر»، «بهار»، «بگذارزندگی كنم» / «میدان جنگ»، «بازی یك مرد»، «گودزیلا»، «درجستجوی خواستگار»، «تپه هارلی»، «كوچولوها» / «غول پیكر»، «عیار14» / «ماداگاسكار2»، «واكنش زنجیره‌ای»، «گذرگاه مرگبار» / «پاییزپنبه زار»، «ارمون» / «تاریكی»، «مردشماره یك»، «گانتز» و «پچ آدامز» پنجشنبه و جمعه 22 و 23 تیرماه از شبكه‌های یك، دو، سه، چهار، تهران، شما، نمایش و آموزش پخش می‌شود.

شبکه یک
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پنجاه درصد زندگی» به کارگردانی جاناتان لوين، پنجشنبه 22 تیرماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: آدام جوان 27 ساله‌اي كه دچار بيماري سرطان است. زندگيش دچار تغيير شده و همسر و دوست او تصميم مي‌گيرند كه در جريان درمان او را همراهي كنند، اما پس از مدتي همسر او ظرفيت تحمل شرايط را ندارد و او را ترك مي‌كند. آدام به كمك يك مشاور دوستش كايل و مادرش به مبارزه با سرطان ادامه مي‌دهد.
فیلم سینمایی «پنجاه درصد زندگی» محصول سال 2011 در کشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم تلویزیونی «رایزن عشق» به کارگردانی جواد افشار، جمعه 23 تیرماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: اميرحسين خجسته رايزن فرهنگي ايران در يكي از كشورهاي استقلال يافته شوروي سابق مي‌باشد. او در آنجا با زني به نام مهشيد روبرو مي‌شود كه سالها پيش به وي علاقه‌مند شده است. مهشيد كه مشاور يك شركت توريستي است، به بهانه فراهم كردن تورهاي مسافرتي به ايران، خود را به اميرحسين نزديك مي‌كند.
حسن جوهرچي، لعيا زنگنه و مهدي صبایي در فیلم تلویزیونی «رایزن عشق» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه دو
فیلم سینمایی «گربه کلاه به سر» به کارگردانی بو ولچ، پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 14: 30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «گربه کلاه به سر» محصول سال 2003 کشور آمریکا آمده است: «کنراد» و «سالی»، پسر و دختری هستند که به همراه مادرشان «جوآن» در یک خانه زیبا زندگی می‌کنند. پدر آنها فوت کرده است. مادر آنها نیز در یک بنگاه معاملات ملکی کارمی‏کند و نمی‏تواند تمام روزمراقب آنها باشد. «کنراد» پسری شلوغ و شراست که مادرش به هیچ‏وجه نمی‏تواند جلوی او را بگیرد. مدیرجوان نیز به او می‏گوید که جلسه ماهانه ارتباطات مردمی این بار در منزل او برگزار می‏شود. «جوآن» نیز از بچه‏هایش می‏خواهد که یک روز هم که شده دست از خراب‏کاری بردارند.

****************************
فیلم تلویزیونی «بهار» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی لیلی شاکری و کاظم سعیدی، جمعه 23 تیرماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم با بازی فاطمه گودرزی از تولیدات سال جاری مرکزسیما فیلم می‌بینیم: بهار معلمی است که همسرش در آستانه بازنشستگی قرار دارد. 12 سال است که ازدواج کرده و خدا به آنها فرزندی نداده است.

جهانگیر برادر بهار تصمیم گرفته است خانه قدیمیشان را خراب کند و در آن برج سازی کند. او رضایت همه خواهران را گرفته است و فقط رضایت بهار مانده است که او هم نگران مادرش می‌باشد که آلزایمر گرفته و گاه حرف‌هایی ازگذشته می‌زند. سعید که ازدواج او با بهار، ازدواج مجدد اوست و خانواده اولش اخیراً از خارج از کشور برگشته‌اند به پیش آنها می‌رود و گویی قصد دارد با خانواده اول و دخترش زندگی را ادامه دهد. بهارنیز از اینکه سعید دوست دارد با خانواده اولش باشد به صورت توافقی از او جدا می‌شود، ولی در حین این تصمیم متوجه بارداریش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «بگذار زندگی کنم» به کارگردانی شاپور قريب و تهیه کنندگی علی اکبرعرفانی، جمعه 23 تیرماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی افسانه بایگان در مورد منوچهر و فریده زوج جوانی هستند که بر اثر دخالت‌های خانواده‌هایشان از هم جدا می‌شوند و سرپرستی دو فرزند خردسال آنها به منوچهر سپرده می‌شود. روزی برادر فریده به بهانه ورزش کردن به خانه منوچهر می‌رود و با بچه‌های آن بازی می‌کند و منوچهر برای گذران خرج زندگی انگشتر (حلقه) ازدواجش را می‌فروشد و با آن مقداری وسایل می‌خرد. پدر فریده به خانه آمده و از فریده سراغی می‌گیرد و با همسر خود در مورد آن بحث می‌کنند.

شبکه سه
پنجشنبه 22 تیرماه ساعت11 صبح، فیلم سینمایی «میدان جنگ» به کارگردانی لی جونگ ایک از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «میدان جنگ» با بازی جیم یاوونگ و مون شیک لی، محصول سال 2011 درکشورکره ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «بازی یک مرد» محصول سال 2002 کشور آمریکا، پنجشنبه 22 تیر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: تیمی پرایس جوان هجده ساله‌ای است که به بازی گلف علاقه مند است. پدرش جیم پرایس حسابدار است. تیمی توسط پدرش برای دورگردی در باشگاه فاکس معرفی می‌شود. او دستیار موفقی می‌شود. کم کم تمرین فشرده او باعث می‌شود قهرمان کشور شود.
میسون کمپل و گری مسینیس در فیلم سینمایی «بازی یک مرد» به کارگردانی جی میلس گودلو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «گودزیلا» به کارگردانی رولند امریج، پنجشنبه 22 تیرماه ساعت 23: 30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: ارتش آمریکا با آزمایش‌های اتمی خود زمینه تغییر ژنتیک در بعضی از موجودات را فراهم کرده است و موجودی به نام گودزیلا که شبیه سوسمار و بسیار غول‌آسا است به وجود آمده است. ارتش برای مقابله با آن، زیست شناسی به نام دکترنیکو تاتو پلیس (متیو برودریک) را استخدام می‌کند.
متیو برودریک، ژان رنو و ماریو درفیلم سینمایی «گودزیلا» محصول سال 1998 کشورهای آمریکا و ژاپن، به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «در جستجوی خواستگار» به کارگردانی حسین آقا هرندی و تهیه کنندگی علي پورکياني و حسين آقاهرندي، جمعه 23 تیرماه 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهد.
مونا فرجاد، افسانه چهره آزاد و سياوش طهمورث در فیلم سینمایی «در جستجوی خواستگار» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «تپه هارلی» به کارگردانی دان موست، جمعه 23 تیرماه ساعت 14: 30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
داستان این فیلم درباره سرنوشت اسبی به نام هارلی است که بر اثرفشارتمرین آسیب می‌بیند. مالک باشگاه «پاتر» تصمیم می‌گیرد، بدون توجه به آسیب دیدگی هارلی رابه مسابقات اعزام کند. اما شب پیش از مسابقات هارلی از اصطبل فرارمی کند.
فیلم سینمایی «تپه هارلی» با بازی کریستوفر هانکینس و کریستین دور، محصول سال 2011 در کشور آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «کوچولوها» به کارگردانی تام هارپر، جمعه 23 تیرماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم می‌بینیم: «اري يتي كلاك» دختر «پاد» و «هوميلي» است. اين خانواده از نوع آدم‌هاي كوتوله هستند. آنها در زير كف چوبي اتاق جيمز كه يك پسر بچه است زندگي مي‌كنند. آدم كوچولو‌ها هميشه از ديده شدن مي‌ترسند. اما به طور اتفاقي جيمز «اري يتي» را مي‌بيند. مادربزرگ جيمز، كارول به وجود خانواده پاد در زير كف چوبي اتاق شك مي‌كند. وقتي پاد و اريتي و هوميلي مي‌خواهند فرار كنند. توسط مادربزرگ جيمز ديده مي‌شوند. كارول از يك استاد زيست شناسي مي‌خواهد كه آدم كوچولو‌ها را پيدا كند. پس از فرار از خانه كارول، پاد و خانواده‌اش به شهر آدم كوچولو‌ها مي‌روند در آنجا به قيمت يك سكه از اسپيلي كه پسر جواني است به عنوان راهنما براي سفر استفاده مي‌كنند. در مسير پاد و هوميلي در قفس استاد زيست شناس گير مي‌كنند.
شارون هورگان و کریستوفر اکلستو در فیلم سینمایی «کوچولوها» محصول سال 2011 کشور انگلیس بازی کرده‌اند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «غول پیکر» به کارگردانی دیوید هوگن، پنجشنبه 22 تیرماه ساعت 16 ازشبکه چهارسیما بازپخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: در یکی از شهرهای کوهستان کانادا زلزله‌های خفیف و فراوانی رخ می‌دهد، توماس هم مسئول زمین شناسی و زلزله نگاری این منطقه است. پدر توماس که استاد دانشگاه است، اعتقاد دارد به دلیل آلودگی‌ها و گرمایش زمین، موجودات منقرض شده به دلیل تولید زیاد گازکربنیک از دل کوه بیدار می‌شوند و به سطح زمین می‌آیند. اما کسی حرف‌های اور را باور نمی‌کند، توماس از طرفی متوجه می‌شود که یک شرکت، ماموریت‌های ویژه‌ای در این منطقه داشته و کارکنان آن به طرز عجیبی با گازکربنیک جان خود را از دست داده‌اند.
اد کوئن و پاسکال هاتن در فیلم سینمایی «غول پیکر» محصول سال 2011 کشورهای کانادا و آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم سینمایی «عیار 14» به کارگردانی پرویز شهبازی، جمعه 23 تیرماه ساعت 20:30 درقالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی محمد رضا فروتن، پوریا پورسرخ، کامبیز دیرباز و مینا ساداتی آمده: مرد طلا فروش (محمدرضا فروتن)، یک دزد را حین دزدی از مغازه همسایه‌اش لو می‌دهد. دزد دستگیر و به زندان می‌افتد، اما قول می‌دهد که انتقام این کار را از او بگیرد. چند سال بعد دزد (کامبیز دیرباز) پس از آزاد شدن سراغ طلافروش می‌رود، طلافروش هم ترسان به پلیس مراجعه می‌کند، اما پلیس می‌گوید که قبل از وقوع جرم کاری نمی‌تواند انجام دهد. مرد طلافروش علی رغم داشتن فرزند دختری بنام طلا و همسر بازهم به یک زن دیگر علاقمند شده و تصمیم می‌گیرد تا با او فرار کند. از سوی دیگر فردی که طلاها را برای طلافروش آورده است (پوریا پورسرخ)، به طلافروش مراجعه و تقاضای پول می‌کند.

شبکه تهران
انیمیشن «ماداگاسکار2» به کارگردانی اریک دارنل و با بازی بن استیلر، کریس راک، دیوید اسوینرو جادا پینکت اسمیت، محصول سال 2008 کشور آمریکا، پنجشنبه 22 تیرماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
در این فیلم می‌بینیم: حیوانات باغ وحش که دل پری از ماندن در آنجا و نمایش‌های مسخره دارند با هواپیمایی که طراحی می‌کنند از آنجا فرار می‌کنند و هواپیمایشان در کنار یک برکه در آفریقا سقوط می‌کند. سو با شیری است که بر حیوانات آنجا حکمرانی می‌کند، او این گروه جدید را نمی‌پذیرد تا اینکه به ناگاه متوجه می‌شود که آلکس شیر جوانی که همراه آنهاست. همان آلکه پسر کوچولوی آنهاست که سالها قبل انسانها او را گیر انداخته و با خود برده‌اند.

****************************
40 دقیقه بامداد روزجمعه 23 تیرماه فیلم سینمایی «واکنش زنجیره ای» به کارگردانی اندرو دیویس محصول سال 1996 کشورآمریکا ازشبکه تهران بازپخش می‌شود.
کنو ریوز، راشل وایز، مورگن فریمن و برایان کوکس به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
روزجمعه 23 تیرماه ساعت 13: 30 فیلم سینمایی «گذرگاه مرگبار» ازشبکه تهران پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: کين رئيس يك گروه پليس مخفي است كه معتقد است چون قوانين در كشور آمريكا به نفع تبهكاران عمل مي‌كند، براي مقابله با فعاليت‌هاي جنايتكارانه بايد به روش‌هايي شخصي روي آورد. دريك سوپرماركت دو نفر كشته مي‌شوند. كين و گروهش مسئول پي گيري اين قتل‌ها مي‌شوند و به دو نفر مظنون مي‌رسند. توماس كه درحال معامله مواد مخدر است، دستگير مي‌شود و يك زن افسر پليس كه دختري كه درمحل حادثه بوده، شهادت مي‌دهد كه قتل سوپر ماركت توسط وي انجام گرفته است.
كئوني وكس مكس فیلم سینمایی «گذرگاه مرگ» محصول سال 2010 کشور آمریکا را کارگردانی کرده است.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «پاییز پنبه زار» به کارگردانی و تهیه کنندگی یداله نوعصری پنجشنبه 22 تیرماه ساعت 22: 30 از شبکه شما پخش می‌شود.
پاییز پنبه زار روایت خاطره‌ای ست که برای معلمی تداعی می‌شود. درست درلحظه شروع کلاس پدر یکی از دانش آموزان وارد کلاس می‌شود و پسرش را با ناراحتی از مدرسه می‌برد. معلم که ازبچه‌ها جویای احوال آن‌ها شد. متوجه می‌شود که خانواده دانش آموزش به علت بدهی قراراست آبادی رابه سمت روستایی ترک کنند.
حامد منافی و زهره صفوی درفیلم تلویزیونی «پاییز پنبه زار» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «اَرمُون» به کارگردانی یاسرطالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش، جمعه 23 تیرماه ساعت 13: 30 از شبکه شما پخش می‌شود.
داستان فیلم تلویزیونی «اَرمُون» درباره مسعود است که خارج ازکشوردرشهرهامبورگ آلمان زندگی می‌کند. او پس ازمطلع شدن ازاحوال پدربیمارخود تصمیم بازگشت به وطن می‌گیرد، غافل ازاین که زمان همه چیز را تغییر داده است، او به روستای پدری خویش بازمی گردد، اما پدر او فوت شده و تنها خاطرات گمشده او را درمی یابد. او زمان جوانی خود به اصرار پدر برای تحصیل به خارج از کشورمی رود، درحالی که او که عاشق دختری به نام شوکا بود.
مسعود جمالی، مهدی خلیلی، داریوش شافی و خدیجه موسوی ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی «ارمون» می‌باشند.

شبکه نمایش
فیلم تلویزیونی «تاریکی» به کارگردانی خسرو معصومی پنجشنبه 22 تیر ماه ساعت 19 ازشبکه نمایش پخش می‌شود.
این فیلم داستان فردی به نام ساسان کمالی را روایت می‌کند که با نیرنگ مردم را فریب داده و پول هنگفتی را به جیب می‌زند و فرارمی کند، هنگام فرار دچار تصادف شده و وارد شهر تاریکی می‌شود.
حسین یاری، غزل صارمی، سیمین خرم، جمشید گرگین، مهرداد فلاحتگر، قدرت دلاوری، ناصر بنائی و کامران فیوضات دراین فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «مرد شماره یک» جمعه 23 تیرماه ساعت 19 ازشبکه نمایش پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: یک آدمکش حرفه‌ای ماموریت می‌ یابد تا برای جلب نظر مردم به یک کاندیدای فرمانداری او را به صورت صوری ترورکند تا درجلب حمایت مردم درانتخابات پیروزشود. ولی هنگام انجام عملیات حادثه‌ای دیگر اتفاق می‌افتد.
رانا جونگ باهادوروجاسپال بانی درفیلم سینمایی «مرد شماره یک» به کارگردانی سانگوت سیوان محصول سال 2009 کشورهندوستان به ایفای نقش پرداختند.

****************************
جمعه 23 تیرماه ساعت 23 فیلم سینمایی «گانتز» به کارگردانی شینسوکه ساتو محصول سال 2010 در کشور ژاپن ازشبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «گانتز» با بازی تاکایوکی یامادا و کنیچی داستان‌های تخیلی، گانتز یک انسان است که یک سیستم هولوگرافیک طراحی کرده است. او انسان‌هایی راکه در موقعیت خلسه و زندگی نباتی قرار دارند. وارد یک مسابقه می‌کند. در این مسابقه این افراد باید لباس مخصوص بپوشند و با سلاح ویژه با بیگانگان فضایی مبارزه کنند.

****************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «نیش زنبور»، «موش سرآشپز»، «چشم هایم برای تو»، «جنگ ستارگان 3» و «موبایل» پنجشنبه 22 تیرماه ساعت 13: 20، 15، 17، 21 و 23 ازشبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «پس ازجدایی»، «آقای روباه»، «دوقدم تابهشت» و «یکشنبه طولانی نامزدی» روز جمعه 23 تیرماه ساعت 13: 20، 15، 17 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

شبکه آموزش
فیلم سینمایی «پچ آدامز» به کارگردانی ¬تام شادیاک، جمعه 23 تیرماه ساعت 13: 15 ازشبکه آموزش پخش می‌شود.

پچ آدامز فیلمی کمدی، درباره شخصیتی واقعی به نام هانترآدامزمعروف به¬ پچ است که در دانشکده پزشکی درس می‌خواند. او رفتارهای خشک پزشکان با بیماران را نمی¬پسندد ومعتقد است آنهابا این گونه رفتارها، خوب نخواهند شد. پچ با کمک تعدادی ازدانشجویان، درمانگاهی تاسیس می‌کند تا بیماران را با شیوه خود که ایجاد رابطه عاطفی و خنده درمانی است؛ معالجه کند. درهمین اوضاع و احوال، مردی روانی نامزد پچ را می‌کشد.

رابین ویلیامز و مارک شیمان در فیلم سینمایی «پچ آدامز» محصول سال 1998 آمریکا ایفای نقش کرده اند.

۱۳۹۱/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...