نسخه چاپی

اقدام عجیب دامدارن انگلیسی معترض

شماری از دامداران انگلیسی در اعتراض به پائین بودن قیمت شیر، گاوهای خود را به داخل یكی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای این كشور بردند .

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دامداران در ادامه این حرکت که تعجب حاضران در فروشگاه را در پی داشت همچنین در اعتراض به آنچه که پایین بودن قیمت خرید شیر اعلام کردند شیر و فراوردهای لبنی موجود را از داخل فروشگاه خارج و آنها را رایگان عرضه کردند .

رئیس اتحادیه ملی کشاورزان انگلیس در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه به علت بالا بودن هزینه های تولید و پائین بودن قیمت خرید شیر و گوشت حدود دویست تولید کننده محصولات لبنی و دامی فعالیت خود را متوقف کرده اند گفت : تداوم این وضع موجب خواهد شد شمار دیگری از دامداران بیکار شوند .

میورینگ ریموند گفت: حداقل بهای هر لیتر شیر بایستی در حدود 30 پنس باشد تا بتوان هزینه های تولید را پوشش داد اما اکنون هر لیتر شیر حدود 24 پنس خریداری می شود. ( هر 100 پنس یک پوند یعنی معادل بیش از پنج هزار تومان است )

این چندمین بار طی ماههای اخیر در انگلیس است که دامداران در اعتراض به آنچه که پایین بودن قیمت خرید شیر اعلام می کنند دست به اقدامات اعتراضی می زنند .

پیش تر نیز دامداران در این کشور با بستن برخی خیابانها و ایجاد اختلال در رفت و امد ، اعتراض خود را به پائین بودن قیمت خرید شیر و گوشت اعلام کردند .ز

۱۳۹۴/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...